Dat is idd wel heel naar. Denk niet dat ik het echt al als mensje zal herkennen. Vruchtje is gestop met 5+1 en ik zou afgelopen week 10 weken zijn geweest. Vraag me af wat ik bij een vruchtje van 5+1 en inmiddels 5 weken gestopt met groeien moet voorstellen en of ik hem nu al verloren ben of niet
Surprise Dat is altijd heel lastig. Ik ben er ook alleen maar achetr gekomen omdat mijn buikkrampen plotseling ophielden. Ik dacht dat ik gewoon weer een stolsel verloren was. Dus toen gaan kijken en idd iets weefselachtigs gezien, vruchtzakje dus. Heb er verder niet uitgebreid naar gekeken, maar kon wel goed het verschil met stolsels zien. In jouw geval heb je natuurlijk ook nog dat je lichaam het langzamerhand ook nog zelf opruimt en het slinkt enzo... Hoop echt dat je er snel vanaf bent, want dit duurt echt heel lang.
Dankjullie wel meiden.... Collo idd het duurt nu wel heel lang ben er ook echt klaar mee. Hoop nu ook echt dat ik donderdag een schone echo heb maar met mijn geluk weet je het maar nooit. Heb nu in de loop van de middag drie stolsels verloren ter grote van tennisbal. sorry voor het vieze verhaal maar ze voelden heel glibberig en iets rubberachtigs. Geen idee wat dat nu was. Tijdens het verliezen van die grote stolsels geen krampen of last van de rug. Na die tijd wel weer maar echt met vlagen.
Stolsels lossen op in water, het vruchtje en vruchtzakje niet. Daaraan kun je het verschil zien. Met een termijn van 5+1 zul je geen herkenbaar kindje zien, want dat begint zich pas met 8-9 weken herkenbaar te ontwikkelen... Sterkte, wat een lang proces zo zeg!
Hmmm het zou dan kunnen zijn dat ik vanmiddag het vruchtje ben verloren. Was een rond stolsel ongeveer zo groot als een lekke tennisbal en voelde dus rubberachtig aan. Zou dat het vruchtzakje kunnen zijn zijn bij de eerste mk 12 jaar geleden ben ik gecureteerd. dus kan het niet vergelijken
sterkte het duurt wel lang zeg! met 5 weken zul je nog niet echt iets herkennen denk ik. Mijn mk was met 8+5 en ik herkende dat heel goed.
duurt idd heel lang. tis een 8baan je bent er steeds mee bezig. opzich ben ik berust in het feit dat het over is. als het wel zo was geweest was het zeer welkom, maar de timing alles behalve perfect. Ik studeer volgend jaar af en dat was een uitdaging geworden. aan de andere kant is het nu wel gaan kriebelen. ik heb een kindje uit een eerdere relatie en mijn vriend hoopt ook ooit vader te worden dus ja. Het was o zo welkom geweest
Dat is best groot zeg, een halve tennisvbal. Ik weet wel dat soms het vruchtzakje zelf wel door blijft groeien ondanks dat het vruchtje zelf gestopt is met groeien, misschien dat het daarom zo groot was? Kan me zo goed voorstellen dat het nu weer zo ontzettend kriebelt en dat deze verrassing ook zo welkom was geweest. Hoop echt dat je in ieder geval het snel af kunt sluiten, al is het maar lichamelijk...
Ik denk dat ik morgen wel schoon ben. Heb 2 van die grote stolsels verloren en verder minder groot. Het vloeien wordt nu minder. Ja dat kriebelen. Had er vandaag ook nog ff met vriendlief over. Er is mij aangeboden om nog een studie te doen na deze. Maar ik ben ook niet de allerjongste meer. We hebben nu besloten om volgend jaar rond deze tijd een poging te wagen. als ik nog op de volgende studie moet wachten ben ik wellicht te oud.
Een jaartje is wel te overzien nog... Is ook wel fijn als je studie er dan op zit. Hoop dat je morgen schoon wordt verklaard,
Dit was het dus niet. Ondanks alle stolsels die ik verloren ben zit het vruchtje er nog.... ook de 2e cytotec kuur heeft dus niet zijn werk gedaan. moet me vanmiddag om 14.00 in het ziekenhuis melden voor een curretage.
ben net weer thuis. Mocht om kwart voor 9 weer naar huis. Tis me voor de volle 100% mee gevallen. Heb een ruggeprik gehad en dat is me heel goed bevallen. Moet over 2 weken terug komen voor de controlle echo. Wat ik me afvraag mag je na een curretage nog stolsels verliezen, verloor er namelijk nog wat ze zijn wel klein.
He meid, toch weer een curettage. Gelukkig dat het meeviel. Cytotec is niet jouw ding schijnbaar.... Volgens mij kun je nog wel wat stolsels verliezen hoor. Ze schrapen meestal niet al je baarmoederslijmvlies weg, dus dat komt er dan nog uit. Wel fijn dat het achter de rug is.
Meiden bedankt voor het lezen en de steun. Ja tis dus toch weer een curretage geworden. Opzich is het me heel erg mee gevallen toch vandaag wel heel veel mee bezig geweest. Vandaag niet meer gevloeid. we zullen zien hoe het de aankomende dagen gaat zijn. Ik kan alleen nog steeds niet geloven dat het nu echt leeg is. Heb steeds het gevoel dat ik 26 juni bij de nacontrolle weer te horen krijg dat het er nog zit. Denk dat ik het pas echt kan afsluiten als ik een leeg echo scherm zie. Zag gisteren namelijk al gelijk bij het inbrengen dat het vruchtje er nog zat. Ik trek me nu weer terug van zp Bedank voor alle steun en ik wens dat al jullie babydromen maar uit mogen komen. IK richt mij voorlopig even op mijn studie en hoop me na mijn afstuderen hier weer te kunnen melden met een kinderwens en een goede zwangerschap. Meiden ik wens jullie alle goeds en misschien tot ziens Liefs
Veel sterkte nog meid. Verwacht niet dat het nu helemaal over is. Gun jezelf wat tijd. Ik hoop je over een jaartje of wat weer terug te zien hier.