10 dagen na miskraam bruinverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door sofie28, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hallo,
    ik heb zondag 20mei een miskraam gehad maar sinds gisteren ben ik terug beginnen te vloeien!
    niet veel,een beetje bruinverlies,maar sinds vanochtend al iets meer als gisteren,maar ook nog niet veel hoor!(alle toch niet als een ongi)
    kan het zijn dat ik nu ongi word zo vlug na miskraam???

2. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    hier net hetzelfde probleem, heb op 23 mei miskraam gehad en was zondag gestopt met vloeien. gisteren had ik een klein beetje bloedverlies en vandaag terug meer...
    maak me ook een beetje zorgen...

3. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hhm ik heb de 20 ste mei maar 1 dagje bloedverlies gehad en de avond nadien was het gedaan!

ik vind het ook maar raar en zo onduidelijk.

4. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    heb je ook nog altijd last van bloedverlies?
    ikke wel, ik denk dat het laatste er nu uit komt en hoop dat dit snel gedaan is....

5. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik had 4 dagen na miskraam nergens meer last van. 4 dagen later begon het weer dus 8 dagen na miskraam. 4dagen daarna weer over, heb ik anderhalve week geen bloed verlies gehad en daarna 1week heeeeel weinig tot bijna niks en aan het einde van die week brak bij mij de ongi door. Daarna was alles weer zoals normaal.

6. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    sorry voor het late antwoord!
    geen email ontvangen...

het heeft maar een dag of 2 geduurd en toen was het weer volledig weg wat ik wel raar vind :(

ik ben nu 2w na de miskraam en nog niks ongi,hoe lang kan dit duren?
    en wanneer ben ik terug vruchtbaar?
    op internet lees ik dat je vanaf je bloeding moet beginnen te tellen,dus dan zou er afgelopen zondag/maandag een eisprong zijn geweest?

7. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    niemand????

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Allereerst veel sterkte!

Je cyclus kan best in de war zijn en het kan wel even duren voordat je ongesteld wordt. Volgens mij kan het wel 6-8 weken duren.

9. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    ik vraag me af wanneer wij weer verder kunnen gaan, dacht eindelijk dat het bloeden gestopt zou zijn was al een ganse dag geen bloed meer verloren en opeens daarnet op het toilet is het er opnieuw en terug redelijk veel...

hebben jullie dit ook gehad of niet?

10. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hhmmm jij hebt nog bloedverlies,ik zit hier te wachten!
    maar ik ga ervan uit dat mijn cyclus terug is begonnen op de dag van de mk,dus zondag/maandag zou het raak kunnen geweest zijn,maar ja das nog niet altijd zeker he

Deel Deze Pagina