Dag dames, Ik ben ik verwachting van ons eerste kindje. Voel me vandaag de hele dag al niet lekker, hoofdpijn etc. Sinds een uur ofzo ben ik bizar misselijk, had ik vreselijke diarree en zojuist wat bloed gevonden in mijn inlegkruisje. Mijn buik rommelt licht, niet pijnlijk en de baby is sinds ik naar de wc ben geweest stil. Ik ben nu vreselijk nerveus, en heb werkelijk geen idee wat ik nu moet verwachten, zou het begonnen zijn? Ik loop sinds vorige week woensdag bij de gyn in het ziekenhuis en heb straks (14:15) weer een afspraak. Iemand die me gerust kan stellen of adviseren?
Het zou zo maar kunnen! Maar hou er ook rekening mee dat het niet zo kan zijn. Misschien zijn het wel voorweeën. Lekker gaan slapen zou ik zeggen, als het echt begonnen is merk je het snel genoeg
Ik zou je vk even bellen of de gyn. Die kan het beter beoordelen en je geruststellen. Wie weet is het het begin succes iig
Drink even een bakkie thee en dan ga ik het maar proberen. VL ligt lekker te slapen, hopen dat de slaap bij mij ook komen wil! vind het zoooooooooooooooo spannend