Hallo allemaal, Aangezien ik me afvroeg hoe een eisprong voelt en alle topics die ik er over vind zijn gesloten stel ik de vraag even overnieuw. Ook ben ik met ovulatie testen bezig vanmiddag doe ik vandaag nog eentje omdat de testen die ik gebruik (action ) het beste in de middag/avond werken Ben ze al 4 dagen achter elkaaar aan het gebruiken en elke keer tot nu toe in de latere ochtend het streepje liep wel steeds meer op. Dus vermoed ik dat ik de eisprong binnenkort wel ga krijgen. Wel heb ik al een paar dagen ontzettende last van honger. (normaal eet ik nooit zoveel, nu is dat voor mij gelukkig niet zon ramp omdat ik toch niet dikker word of aankom) Ook heb ik meer last van moeheid. En af en toe pijn in me rechterzij. Vanmorgen werd ik wakker van de enorme pijn in me rechterzij. Had ook even moeite met opstaan. Toen ik eenmaal opgestaan was toen zakte het wel weg. Maar heeft dit allemaal te maken met een eisprong? Ook slik k foliumzuur en tarwekiemolie (tarwekiemolie zorgt er voor dat de innesteling nog beter zal gaan verlopen) Liefs, Laura
De eisprong zelf voel ik niet. Wel dat ie er aan komt. Een dag of 4 van te voren krijg ik een soort zeurend/spierpijn achtig gevoel op de plek van mn baarmoeder. Dit gevoel wordt steeds sterker en na de eisprong is het ook ineens weer weg. Ik vind het best een vervelend gevoel.
Voor mij nagenoeg hetzelfde maar ik heb het zeurende gevoel bij een van de eierstokken. Voelde het trouwens niet elke maand. Zat vrouwen die het nooit voelen hoor.