Hekje tussen open keuken en woonkamer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaChantal, 11 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    We hebben een soort L vormige woonkamer met open keuken. In de keuken hebben we dan ook de achterdeur en de eettafel staat achterin bij de keuken (aangrenzend)
    We zijn klein behuizing dus helaas kan het niet anders.

Maar, onze jongste zoon zit dus continu in de keuken.
    Al tig keer weg gehaald, uitgelegd dat hij daar niet mag komen, op de trap gezet enz maar meneer snapt het gewoon niet.
    Hij pakt een stoel van de eethoek en gaat dan op het aanrecht klooien.
    Pakt messen,bestek, alles wat er staat, zit aan het gas enz

Ik weet gewoon echt even niet meer hoe ik hem dit af kan leren dus wil nu toch maar eens kijken voor een hekje er tussen.
    Denk dat de doorgang zo'n 2 meter is..
    Heeft iemand ideeën hoe ik dit 'dicht' kan maken?

2. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Dicht maken lijkt mij lastig worden. Waarschijnlijk zul hè toch nog even moeten blijven herhalen.
    Mijn dochter bleef ook constant de kaartjes open trekken, totdat ik de afspraak heb gemaakt dat ze mijn pannenlappen en pannenonderzetters mag pakken en de rest in de kast moet laten liggen. Nu zit ze bijna nooit meer aan de rest. Misschien kun je ook iets kiezen wat hij wel mag doen?

3. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Wij hebben dit opgelost met een traphekje, bij ons is de breedte ruim anderhalve meter.

Je kunt bijvoorbeeld bij Bol zoeken op traphekje en dan de breedte aangeven bij de zoekresultaten, ze hebben ze tot 3 meter.

4. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Die hekjes van een grondbox zullen wel werken. Misschien dat je daar eens naar kunt kijken.

5. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.366
    113
    #5 riean, 11 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2017
    Wij hebben in ons vorige huis hekjes gekocht die je aan elkaar bevestigd. Je koopt ze per stuk, er zijn ook delen met een deurtje. Je kunt er ook een grondbox van maken, als je daar op zoekt kom je er denk ik wel. Wij hadden 4 hekjes, precies in de doorgang naar de keuken. Ideaal! Nu gebruiken we ze voor de kachel.

Edit: dit dus BABY-DAN Openhaardhek "FLEX XL" - online bestellen! - babywalz

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, die hebben wij ook. Erg handig met een deurtje erin.

Deel Deze Pagina