Dochter (13 maanden) slaapt ineens heel slecht....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FallenAngel, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Mijn dochter is bijna 13 maanden en slaapt ineens heel slecht (sinds een paar weken). Krijsen als we haar in bed leggen.... 's Avonds gaat het nog wel, al wordt ze 's nachts wel weer regelmatig wakker en dan is er niets met haar aan te vangen en ligt ze regelmatig bij ons in bed.

's Middags is het echt een ramp. Krijsen als ik haar in bed leg, uiteindelijk valt ze wel in slaap, maar heel licht en wordt ze van alles wakker. En na een uur vindt ze het echt genoeg geweest en gaat ze met geen mogelijkheid meer slapen. Op schoot rust/slaapt ze wel, maar zodra ik haar weer in bed wil leggen, is het weer raak. Pfff dit is heel frustrerend.

Het lijkt me erg vroeg om dat middagdutje op te geven, want overdag valt ze tussendoor wel eens in slaap in de auto of bij papa op schoot.

Heeft iemand tips??

2. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Toen mijn meisje vanmiddag weer na een half uurtje wakker werd, heb ik haar weer een slaapzak aangetrokken. Die had ik namelijk een tijdje terug weggelaten omdat ze keurig onder de dekens bleef liggen. En dat ging ook een aantal dagen goed, waardoor ik de link niet gelegd heb.

Maar dat ze nu nog steeds slaapt, zegt voor mij bijna genoeg. Oplossing gevonden! Nog even een dagje aankijken en dan maar snel gaan shoppen voor zomerslaapzakken, want ze ligt vanmiddag dus in een dikke winterslaapzak, terwijl het buiten bijna 20 graden is haha.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter slaapy inmiddels in peuterbed maar nog steeds met slaapzak, zonder slaapt ze gewoon minder vast...

Deel Deze Pagina