zou dit me innestelings dip zijn ik hoop het zo !!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door staartje, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    wat zijn jullie symptonen nou?? ik zit 6 dagen na me ei! en heb zeer gevoelige tepels! veel witte afscheiding! lage rugpijn! moe.. kan dat stel ik be zwanger dat je nu al iets kunt voelen?

2. jazy

jazy Actief lid

ik zit nu 11 dagen na me ei . ik heb sinds vandaag af en toe kramp in me buik. en al een paar uur echt misselijk. voel me echt zwanger. hoop echt niet dat dit een teleurstelling word. maar heb het nog nooit zo duidelijk gevoeld....

je kan vanaf je ei al dingen gaan voelen. had ik ook. ik had pijn in me rug en af en toe krampjes steekjes in me baarmoeder.

xxxx jazy

3. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik ben nu dus zwanger en me symtomen zij echt anders als normaal

met temp vanmorgen was echt laag 36,3
    soms misselijk
    voel niets aan me borsten
    krampjes in me eierstokken

ik had me verloskundige gebeld en ze zij dat ik maar moest stoppen met tempen omdat het in heel veel gevallen niet klopt met me temp nu zou ik geen positieve test kunnen hebben zou je zeggen maar ben het wel !

4. jazy

jazy Actief lid

@ staartje zolang je geen bloed heb is er niks aan de hand toch? ik hoop dat je test snel duidelijker word! dat de strepen van de test afspatten

xxx jazy

5. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik heb nu 7 dagen later nog steeds alleen een heeeel licht streepje al 6 teste en 1 negatief allemaal van kruitvat 2 voor 5 euro wat is dit ik snap er echt niet van help!!!!

6. jazy

jazy Actief lid

knuf meid! je heb toch nog geen bloed verloren? anders gebruik zo'n digitale van zwanger/niet zwanger dan weet je het zeker!

ik heb helaas wat bloed verloren en ben bang dat het door gaat zetten.

xxx jazy

7. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    kan het bij jou geen innesteling meer zijn ???
    ik ga voor je hopen en duimen X KIS

mijn test was toch positief maar ik kan nog niet blij zijn ik wil een knal positief
    en dat ga ik ook voor jou hopen XXX

Deel Deze Pagina