Ja, ik vind hem ook wat van een rollator weghebben, maar who cares, als hij maar praktisch is toch? Nog nooit gezien trouwens. Inderdaad, je moet dan niet meerdere kinderen hebben onder de 4 jaar.
Ziet er opzich wel goed uit, maar inderdaad voor 1 kindje. Ik zelf heb 2 kleintjes (2 jaar en 1 van bijna 5 maanden) en heb een fietskar gekocht. Deze is heel makkelijk af te koppelen en een buggywiel eronder en je hebt een buggy waar je gewoon mee kunt lopen. Overigens kun je bij deze de disselstang (die stang die op de foto uitsteekt) er makkelijk afhalen zodat er niets uitsteekt tijdens het lopen. Ideaal ding!!! Dit is voor mij echt de beste koop geweest. Enigste nadeel is dat de croozer kid for 2 te breed is om bij een supermarkt door de kassa te komen. Bij de kid for 1 zal dit geen probleem zijn. Overigens zal dit niet jou probleem oplossen dat je je fiets niet achter hoeft te laten. De groene is voor 2 kids en de blauwe voor 1. [/ATTACH]
afmeting:73B x 120L X 102H Wandelwagen afmeting(cm) is dus iets smaller (2 cm) als mijn duo van koelstra, met andere woorden net zo breed als een rolstoel met handen ernaast(van degene die erin zit zeg maar) Dus kan , maar je moet niet bang zijn om af en toe een gang pad te verbouwen, maar dat moet ik ook met mijn enkele wagen haha. denk kuidvat tijdens vullen.. whaaaaha
WOOW!! das mijn idee! Ik had altijd zoiets van.. 'zo.. en nu wil ik kunnen fietsen achter de wagen!'.. Maar inderdaad.. om het veilig te maken moet het zo breed..
ALTIJD dus... wel eens een kruidvat gezien met lege gangpaden??? Ik kom er met de wandelwagen echt niet meer! Ik kan trouwens bij AH ook maar door 2 kassa's met de wandelwagen. Toch wel slecht hoor! Bij andere supermarkten past het gewoon overal. Maar door dat soort dingen zou ik toch wel wat huiverig zijn voor zo'n fiets of een fietskarretje dat je ook kunt duwen.