Hoi dames, Wat ik mij afvraag: mag je klussen als je ziek bent/koorts hebt? Ik ben de afgelopen week ziek geweest, griepklachten met rommelige buik en koorts. Nu herstellende, de koorts lijkt over. Ik hoop dat de klachten helemaal weg zijn als mijn vruchtbare dagen eraan komen. Maar vroeg me sowieso af: is het wel slim om te gaan klussen als je lichamelijk niet in orde bent? Is er een kans dat het effect heeft op het vruchtje?
Als je geen ernstige ziektes hebt maar gewoon een griepje maakt het niks uit hoor. Ik klus gewoon hoor als ik ziek ben geen probleem zelfs wel lekker rustgevend. En het heefd echt geen effect op het beebje als je gewoon een griepje hebt. Je bent alleen soms dan wel wat minder vruchtbaar. Als je een ontsteking hebt of infectie zou ik het wel laten. Dat kan zorgen voor het afstoten van de embryo. Liefs
Ik heb zelfs geklust toen ik een blaasontsteking had. Had de dag ervoor m'n eisprong en ik moest en zou klussen, dus heb ik een paar pijnstillers ingenomen. Ik ben nog steeds blij dat we toen toch geklust hebben. Want ik werd van die keer zwanger! Heb het de volgende dagen wel moeten bezuren, maar ik had het er voor over!
haha nee hoor.. denk het niet.. mijn man had net een kaakoperatie ondergaan... en liep met verschrikkelijke pijn.. en zat aan hele zware medijcinen daarvoor.. enne.. tja... 9 maanden later was Jesse