Heb weer jullie mening nodig! Sorry

Discussion in 'Zwanger worden' started by LadyAnn, Nov 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

Apr 27, 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Heey Allemaal

Zit weer met vraagje(s) hoop dat jullie beetje kunnen helpen/geruststellen. :)

21 oktober ben ik ongi geworden na 46 dagen. Ben gelijk na bloeden begonnen met ovu testen. Deze was op 3 nov positief maar met lichte streep. Ik blijf nu nog steeds door testen maar zo'n streepje als dat er toen bijkwam heb ik niet meer gehad. Wij hebben toen flink geklust natuurlijk zekere voor onzekere.
    Maar nou heb ik gister( sinds zaterdag 8 nov roze met afvegen. eerst weinig maar zondag om 6.00 was papiertje echt roze. Heb gewoon ovu test gedaan dacht misschien nu ei maar test is echt negatief.
    Wat kan dit zijn? Zo snel weer een ongi of iets anders? Heb soms lichte kramp rommelt wat. Soort ongikramp wat niet doorzet. Snap je?

Iemand idee?

2. beebee

beebee Actief lid

Jul 6, 2008
    119
    0
    0
    ik denk gewoon ongi, kan vandaag goed verder doorzetten

sorry ladyann

3. 2bb

2bb Niet meer actief

Dat zou betekenen dat je na 18 dagen al ongi zou worden? lijkt me heel vroeg, mischien toch een laat ei? Komt vaker voor dat je 2 x per maand een eitje krijgt, dus zou kunnen. Kan natuurlijk ook een innestelingsbloeding zijn, ben bang dat je gewoon zult moeten afwachten...

groetjes

4. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

Apr 27, 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    ja idd had ook gerekent 18 dagen leek me wel heel ergvroeg maar ja kan lichaam doet rare dingen soms. En met ei heb ik nooit zo bloed gehad en negatief op de testen doe vanavond nog 1 doe elke dag rond 18.00 een test gister dus nega.
    Dacht met innesteling beetje bloed druppels maar ook zo met afvegen? Ken het niet namelijk.

bedankt alvast voor jullie reacties

5. beebee

beebee Actief lid

Jul 6, 2008
    119
    0
    0

omdat je cyclus zo onregelmatig is zou t volgens mij wel kunnen 18 dgn later alweer ongi

6. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Kan ook innesteling zijn.

LIefs

7. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

Sep 7, 2008
    2,417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Zat ook aan een innestelling te denken...Word echt even afwachten vandaag, spannend. En succes!

8. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

Apr 27, 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Hoi Allemaal

Ik ga er van uit dat het ongi is. Is naar mijn mening heftiger en nog steeds aan de gang. Dus suoper korte cyclus( beter kort dat zo lang) Maar ja of ik dan wel een ei krijg steeds moeten we nu goed blijven testen met de ovu testen.

allemaal bedankt voor meedenken!

9. 2bb

2bb Niet meer actief

Ach een voordeel: lekker snel weer aan de bak ;)

10. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

Apr 27, 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Ja daarom:) ik heb het liever onverwacht dan erop moeten wachten :)
    Succes morgen trouwens bij de Gyn! Is allemaal heftig genoeg.

11. 2bb

2bb Niet meer actief

Dankjewel! Tja even afwachten, maar we zijn blij dat er waarschijnlijk eindelijk iets gaat gebeuren.

groetjes

12. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Ik heb ook ff jullie mening nodig. In mijn album staan 2 ovutesten. 1 van sensitest (van gister) en 1 van kruidvat (van vandaag). Als je het mij vraagt is die van vandaag positief...maar heb tot nu toe alleen ervaring met die van sensitest, dus weet niet zo goed hoe de positieve van Kruidvat eruit moet zien.... Wat denken jullie?

Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het :)

Alvast bedankt he...

Liefs Kweb

P.s. Het linkervakje is de T, het rechtervakje is C

13. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik denk dat die van vandaag posi is :D

14. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    zo`n gevoel had ik ook al :)

Vanavond aan de klus en morgen voor de zekerheid ook maar, voor het geval dat ie over 48 uur komt....en daarna ff beetje rust. Hebben de afgelopen 1,5 week flink geklust, dus we hebben wel beetje rust verdiend:)

Vind het zo spannend...zal het deze maand raak zijn?:)

15. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik hoop het wel voor je :D
    ja ik heb ook vak geklust dat ik er moe van ben hihihih

16. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    Valt niet mee he allemaal haha

Voor jou ook spannend joh, hoop dat de pendels niet kloppen en dat je posi test over 11 dagen

17. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    ben nu een beetje depri...

Heb net ff wat andere topics op het forum gelezen en overal lees ik dat de ovutesten van kruidvat niet te vertrouwen zijn.....

Ik helemaal blij met mijn positieve ovutest vandaag. Die van gister (sensitest) was nega, dus ik helemaal gelukkig.... Nu weet ik nog niet zeker of die betrouwbaar is...

Andere hier ervaring mee?

18. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    hai kweb, hij ziet er zeker positief uit. ik test met de testen van madcare en heb in het begin van predictor gebruikt. ik vind die van madcare erg duidelijk, maar die van predictor was net zo goed op mijn positieve testdag! ik denk dat als je positief bent, dat iedere test dat wel goed aangeeft. Als de T streep echt donkerder kleurt dan de C zit het wel goed denk ik hoor. Zou raar zijn als ze slechte testen op de markt brengen, dan zou ik een klacht indienen:)

19. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi Dina,

Bedankt voor je oppepper. Heb gisteravond nog ff getest met sensitest maar die was negatief....
    Ga er maar wel gewoon vanuit dat positief, positief is en gister dus lekker geklust.... Nu willen we ff een beetje rust, want merkte allbei wel dat het klussen niet zo leuk vinden dan anders.

Ik wacht het maar gewoon af. Mijn temp was vanmorgen wel 0.01 graad omhoog gegaan. Als ie morgen weer 0.01 graag omhoog gaat, heb ik denk wel mn ei gehad.....

Heb genoeg geklust deze periode, dus hopelijk zit er een goede zwemmer tussen en anders volgende ronde nieuwe kansen.

20. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    hai kweb! ik heb precies hetzelfde. had jij nou ook zondag je positieve test? ja toch? ik ook namelijk. Wij hebben het meteen na de goede uitslag gedaan en iets van 24 uur later. zit te twijfelen of we vandaag ook nog moeten klussen voor de zekerheid...
    maar goed... ik heb ook wel zin in een beetje rust haha. heb trouwens heel veel last gehad van mn ovulatie! mn buikpijn is nu gezakt, maar 5 dagen had ik een soort van ongesteldheidsgevoel die maar aanhield. wel fijn dat ik het dus blijkbaar voel aankomen.

ik hoop ook dat we een goede zwemmer ertussen hebben zitten. zou wel erg fijn zijn... hihi hoe lang zijn jullie nu bezig?

Share This Page