Ik heb heel lang een Klippan bank (KLIPPAN 2-zitsbank - Alme naturel - IKEA van Ikea, en die vond ik lekker zitten, niet te groot, goedkoop en hij bleef lang mooi. Ik heb hem zo'n 5 jaar gehad, en toen zijn we verhuisd en hebben we een andere bank gekocht, maar hij was toen helemaal niet doorgezakt o.i.d. Mijn broer heeft er ook 2, al 8 jaar of zo, en die zijn ook nog prima. Seats en Sofa's hoor ik alleen maar slechte verhalen over. Mijn schoonouders hebben daar ook een bankstel van gehad, en die was na 2 jaar al helemaal doorgezakt en de stof liet los.
Ik zou daar ook niks kopen, maar bij de Ikea kijken voor een bank. Of anders Leen Bakker of Kwantum misschien? Terwijl ik dit aan het lezen was, zag ik in de advertentiebanner onder het topic een advertentie van S&S....
Koop daar niet. Onze bank is precies even oud als mijn Zoon. Echter al 3X gemaakt. 1x op hun koste want was ingezakt ergens rond 10 weken. Was 3 wk me bank kwijt en moest hem zelf wegbrengen en ophalen daarvoor. Daarna weer doorgezakt maar kan mijn bank niet weer missen en heb hem door een vriend laten maken voor niks en was binnen 10 minuutjes gebeurd. Nu echter is hij zo gaat dat er echt een nieuwe moet komen. Aan het zijpaneel is hij zo ver ingezakt ( moet je voorstellen dat je daar niet een op zit) en voelt het hout zitten) in armleuning voel je een deuk ( ziet hem niet). En over de rest nog maar te zwijgen. Dag 1000 euro. Ja en dat was net een super korting en het huishoudpakket hoefde ik dan niet.
Oh alsjeblieft ga NOOIT bij die KLOTE-zaak naar binnen. Heb me ooit laten verleiden me om te lullen iets te kopen daar en toen we naar buiten liepen had ik al spijt. Meteen terug om te annuleren, koste dat ons direct eenderde van het bedrag terwijl ons bestelformulier nog op de balie lag!!!! Heb het uiteindelijk betaald om van dat gelul af te zijn maar nooit en nooit zou ik daar meer iets kopen, ENORME laaielichters met zeer gladde praatjes.
Ik ben toevallig laatst ook daar gaan kijken voor precies dezelfde aanbieding! Nou ik kan je zeggen, die bank is foeilelijk in het echt, en superklein! De afbeelding wijkt dus erg af van de realiteit. Ik zou als ik jou was idd gewoon even kijken bij ikea, of misschien op marktplaats!
Zelfs dan zou ik daar geen bank kopen. dan kun je na een jaar, misschien langer weer. dat tikt aan. Bij ikea, mp, kringloop, leenbakker en kwantum, kun je ook goede banken krijgen en hoeft niet duur te zijn.
Ik vind seats & sofa's en een verschrikking! Mijn god wat een lelijke bankstellen en wat een slechte kwaliteit! Wij hebben toen 1 bankstel gezien dat we dachten, die is leuk. Verder naar geinformeerd, bleek het echt een bagger stof te zijn ( kon je gewoon doorheen kijken ) en als je een betere stof wou, tja dan betaalde je zowat het dubbele als het niet nog meer was! Echt oplichterij.
De Hema! OT: ik ga er echt nooit meer van mijn leven naar binnen! Over de kwaliteit weet ik niks maar de verkoper liet ons haast écht niet meer weggaan, blehh!
Vreselijke zaak en service van nul punt nul...NIET kopen dus> Enorm gezeur gehad, verkeerde bank gekregen, moesten we terug brengen,leenbankje,nou niet dus. Heel veel gebel, dreigen we komen hem halen....ook niet dus, eerst de goede(die stond aan de andere kant van het land). Volgens mij geen goed plan als ik zo de reacties hierboven lees. dat ze uberhaupt nog bestaan die winkels met zoveel slechte ervaringen! Succes met je huisje, MP heeft ook leuke bankjes voor weinig van particulieren
Bij aankoop van een compleet bankstel krijgt u een 11-delig huishoudpakket cadeau! Dit pakket bestaat uit: Stofzuiger + Koffiezetapparaat + Citruspers + Waterkoker + Blender + Elec. Pepermolen + Eierkoker + Broodrooster + Tosti apparaat + Keukenweegschaal + Stoomstrijkijzer Dus bij een bankstel krijg je al die dingen, de link die jij laat zien is een loungebank, dus geen bankstel dus daar zul je al die extras niet bij krijgen. En daarbij is S&S een vreselijke winkel en zou ik daar nooit meer een bankstel kopen!
ik heb mijn bankstel nu trouwens gekocht via marktplaats. een 2 en een 3 zits nepleren bankstel voor 50 euro, zit/ligt heerlijk en ziet er supergoed uit!
seats & sofas daar koop ik nooit meer een bankstel we hadden 7 jaar terug een bank gekocht beige toen hoekbank deze begon toen te scheuren we konden die stuk laten repareren maar de rest niet maar ik was hoog zwanger en die bank kosten ons toen echt veel geld was een echt leren bank ze hadden deze te strak erin gelegt wij hebben moeten kletsen als brugman en heb toen gezegt als er geen gehele nieuwe bank komt ga ik rechtbijstand in schakelen en dat het toen wel kon we wilde geen kleur verschil dus na veel gezeur hebben we een nieuwe bank gekregen maar we werden echt niet meer vriendelijk behandeld tja helaas de bank moet wel goed zijn voor mij nooit meer daar een bank er zit geen adertje onder het gras deze pakket heb ik ook gekregen hoe duur je bank ook is je krijgt die pakket soms moet je er alleen weken op wachten helaas
Ik zou van mijn leven geen bank kopen bij seats en sofa's. Wat een baggerkwaliteit. Kun je nog beter bij de kringloop gaan shoppen.
Onze bank van s&s is nu 2 jaar oud en begint al te scheuren. Dit terwijl het toch geen goedkope 3-zits was namelijk 1000 euro. Binnenkort wil ik nieuwe meubels maar ik weet nob niet waar ik moet gaan kijken. Ik hoef geen dure meubels! Wil een gelamineerde hoekbank met 4 bijpassende luxe eetkamerstoelen. Iemand tips waar we moeten gaan kijken. Leenbakker en ikea hebben mooie banken maar helaas geen bijpassende luxere eetkamerstoelen!
misschien heel stom maar kijk eens bij leenbakker daar heb ik mijn echte houten meubels gekocht en poeh ze zijn echt de moeite waard heb mijn meubels toen ook gezien bij een hele dure zaak maar daar stonden ze al in elkaar ik was eh 2000 euro kwijt en had echt heel mijn huiskamer behalve de bank die heb ik nog zelf toen
Kijk maar eens op het radarforum bijvoorbeeld, dan lees je voldoende ervaringen dat de lust tot kopen je spontaan vergaat... Ook mijn rechtsbijstandverzekering heeft het erg druk met S&S weet ik toevallig Het lijkt heel aantrekkelijk, maar echt: hier wil je niet aan beginnen... Sorry om je enthousiasme te temperen, maar zoek inderdaad iets leuks op marktplaats. Wij hebben inmiddels nu al bijna 6 jaar plezier van ons leren bankstel (nu zit er een klein scheurtje in) en ook de volgende komt weer van MP Geniet van alle voorbereidingen en veel plezier bij het verzamelen van spulletjes!