Zou dit wel eens positief kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AnGiEkEn, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb sinds 10 dagen voor NOD ook last van buikpijn en lage rugpijn. Voelt aan als ongesteldheidskrampjes, wat ik normaal maar een dag voor NOD of de dag zelf heb. Dan weet ik; lap ze zijn in aantocht. Sinds paar dagen erg last van witachtige afscheiding, wat ik normaal niet heb voor mijn NOD. Wat boertjes laten (geen maagzuur). Soms wat steekjes in mijn lies en mijn borsten maar gaan snel terug over.
    Zelfs eerder trekkerig gevoel in rechterlies. Wat denken jullie? Nog een week voor mijn NOD... wat duurt het wachten toch lang...

Ronde 8 met behulp van clomid 100 mg, voorlopig zonder pregnyl, al meer dan een jaar aan het proberen voor ons eerste wondertje.... terwijl iedereen in mijn omgeving zwanger geraakt...:$:x frustrerend!!!!

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ik heb ongeveer dezelfde symptomen maar weet ook nog niks.. Ik duim wel voor je!

3. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Liza28,

Dan is het wachten op het wachtbankje toch niet meer zo eenzaam hé met z'n twee. Ik duim ook voor jou! Wanneer is je NOD? bij mij 11 september... En al lang aan het proberen voor een wondertje?

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Nee niet lang bezig, april gestopt met de pil en afgelopen ronde (ronde 4 dus) pas echt gericht geklust, althans 2 keer rond mijn ei.. Dat hoop
    Ik ten minste want gebruik ook geen ovu testen en voel mijn ei sprong niet.. Ga dus uit van gemiddelden en mijn vorige 3 cyclussen.. Daarom ken ik mijn nod ook niet precies.. Afgelopen zaterdag negatieve test gedaan op dag 27 van mijn cyclus.. Had me ingesteld op een volgende ronde maar ben nog steeds niet ongesteld en de dames hier zeggen dat ik te vroeg getest heb.. Dus nu toch weer hoop.. Zonder ongi test ik as zaterdag opnieuw, das dag 34.. Spannend dus! Gezellig samen op de wachtbank ;)

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ik zou dit zo geschreven kunnen hebben haha, vervelend he dat wachten? Ik heb 13 september mijn nod, nog een weekje geduld pfff

6. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @AnGIEKen. Spannend hoor, het zou best kunnen het is altijd maar weer afwachten. Ik heb die krampjes en lage rugpijn ook en ongesteldheid gevoel maar me ongi is pas over een week, is allemaal afwachten. succes meid!

7. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankuwel iedereen! Ben blij om te horen dat ik niet alleen ben ;) zitten jullie je nu ook af te vragen waar die pijnlijke borsten blijven of de misselijkheid? Hehe :) Of hebben jullie die symptomen wel?
    Succes aan jullie allemaal!!!

8. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Nee heb ik ook, alleen beetje gevoelige tepels maar niet erger dan normaal.. Kijk ook een paar keer per dag naar mijn borsten haha.. Echt erg hè?

9. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die symptomen wel ben sinds een paar dagen misselijk na het eten en gisterochtend toen ikwakker werd maar ging ook weer snel weg. en gevoelige borsten heb ik ook. maar kan ook ongi zijn alleen dan wel heel vroeg voormij. hoop dat het raak is anders ga ik ronde 29 in. ik zie dat jij ook al even bezig bent om zwanger te worden. knuf duim voor ons allemaal x

10. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lisa28 ja dat doe ik ook hahahahaen zie alleen maar meer duidelijker aders schrok vanochtend wel ff zijn nu wel heel duidelijk en meer

11. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liza28; same here, hoeveel ik al voor die spiegel heb gestaan he...
    Ik29; klinkt wel hoopvol die symptomen! amaai zeg, al zoveel rondes bezig, moet emotioneel toch wel zwaar zijn!
    Samen verder hopen!

12. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ AnGIEKen ja soms wat meer als de andere keer maar komt goed ik geloof erin dat ik een mooie test ook een keer in me handen krijg:D. Ja ik hoop het maar kan ook allemaal wijzen op ongi he dusjah afwachten. duim voor ons allemaal heel hard. knuf

13. sassieka

sassieka Lid

1 nov 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil je absoluut geen valse hoop geven maar ik had die symptomen ook. Alleen niet 10 dagen voor mijn NOD maar een dag of 3,4. Inderdaad ongikrampen terwijl ik die normaal eigenlijk niet had ja op de dag zelf. Steken in mijn lies en eigenlijk ook aan de binnenkant van mijn bovenbeen. Pijnlijke borsten en dan vooral aan de zijkanten en de onderkant. En boeren veel boeren maar soms wel met oprispingen en zuur. Eigenlijk voelde ik wat ik altijd voelde als ongi eraan kwam. En zie inmiddels ben ik 6 weken zwanger ook met behulp van clomid, ronde 3. Meid ik hoop zo voor je dat je een positieve test in handen mag hebben. En alle andere meiden ook. Ik duim met je mee!

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Nou ik ben vandaag de hele dag misselijk geweest, als ik wat at trok het weg, nu gaat het gelukkig weer haha, heb wel veel pijn in mijn borsten ook. Echt spannend hoor!

15. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe schiet het op meiden?
    Heb nu eigenlijk bijna niks om te zeggen qua symptomen, wel moe maar dit komt misschien door het feit dat ik de hele dag in de vlakke zon heb gezeten gisteren. Mijn borsten beginnen aan de zijkant wel lichtjes pijn te doen als ik er op duw maar die ongikrampjes en steken in lies zijn wel weg. Wel nog altijd veel slijmverlies. Misselijkheid is soms heel even maar gaat terug even snel weg... Pfff, wat duurt het wachten lang en hoe dichterbij de nod komt hoe banger ik word dat het weer niks zal zijn... terug zo'n teleurstelling tegemoet (naast alle andere teleurstellingen die ik de laatste tijd moest slikken, niet makkelijk)
    Succes nog iedereen!:)

16. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meid, Ja hier nog steeds wel symptomen, in de avond en nacht misselijk, en last van me borsten als ik ze aanraak. aders lopen nu ineens ook over me tepelhof hehehe... wachten duurt lang ik moet donderdag ongi worden is nog even wachten meschien test ik woensdagochtend wel 1 dag voor NOD durf niet te vroeg. wanneer is jou NOD? mijn ongigevoel is wel weg gelukkig heel soms voel ik het in de avond nog maar niet meer de hele dag, ik dacht echt dat ik ongi zou worden maar dan te vroeg maar ben ik niet geworden. succes met wachten hihihi

17. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ik29, mijn nod is 11 september volgens de ovulatiekalender en ik kan testen vanaf woensdag 12 september... Ik heb mij natuurlijk niet kunnen inhouden en heb vandaag een ovulatietestje geprobeerd... Een licht streepje dus ik verwacht wel ongi te worden pfff, dat wordt balen... Succes meid!

18. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    pffff derjuist een test gedaan (clearblue) en er kwam geen kruis :( nog geen krampen maar mijn borsten zijn wel gevoeliger/pijnlijker dan anders.... wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he... dat ze maar snel komen, dat we een nieuwe ronde kunnen beginnen.... ppffff :(

19. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    geen bloed geeft moed!

20. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot nog toe geen duivels te bespeuren.... Wel af en toe zere borsten, af en toe pijnlijke ongikrampjes...veel witverlies en temp is nog altijd hoog... Pffffff wat duurt het lang zo wachten... Vorige maand was mijn cyclus 32 dagen maar aangezien ik een vrij onregelmatige cyclus heb ga ik mij inhouden tot zaterdag als de duivels er nog niet zijn om nog eens te testen...
    Bizar bizar want op 27 aug is er bloed getrokken geweest en de gyn zei dat ik spontaan mijn eisprong aan het doen was die moment, dus eigenlijk zijn we nu wel 14 dagen later en zouden de duivels er moeten zijn pfffffffffff ik word helemaal gek van mijn lijf en cyclus!

Deel Deze Pagina