Zou dit wel eens positief kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AnGiEkEn, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Hoop het voor je! Succes meid!

2. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

*kuch* Ik zou testen :) wat.. ik heb dat gedaan toen ik me zo voelde en al 4 dagen voor NOD was de test positief, licht.. maar hij was positief!
    Knap als je het kan volhouden tot zaterdag hoor!
    Als je gaat testen probeer de 2v5's van kruidvat!
    Heb ik een mooie reeks van in mn fotoalbum.

Ik ga voor je/jullie duimen! Succes!

X Joyce

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het klinkt echt wel positief hoor :) Je temp is nog steeds hoog en ongikrampjes zonder ongi is altijd in mijn geval een zwangerschap. Zere borsten ook, zeker als het aan de zijkant van de borsten en de tepels is. Heb je er toevallig ook blauwe aderen op?

Als ik ongesteld moet worden doen mijn borsten nl ook zeer, maar dan de hele borst. En ongikrampjes, als je die normaal hebt ben je dan direct ongi of niet?

Maw als je denkt dat het toch net iets anders is dan anders, zou ik een kv 2v5 halen aangezien ik hier over die clearblue lees dat die niet zo heel geweldig is.

4. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat jullie allemaal zo massaal reageren! @mamabri; ja ik heb ook blauwe aderen maar dit heb ik als ik ongesteld moet worden ook. Ze zijn zichtbaar maar niet super zoals je wel eens hebt op je armen als ze bloed moeten nemen... @Joycie78; ben redelijk bang om terug teleurgesteld te zijn als ik nog eens test aangezien de test maandag negatief was... daarom dat ik ga proberen wachten tot zaterdag... hoe gaatie bij jullie???

5. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    De duivels laten op zich wachten.... Wel regelmatig krampjes dat ik denk van 'daar zijn ze'... Whaaaarrgghhff

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik heb gisteren en vandaag een test gedaan en op beide een licht streepje! ik durf nog niet uit te gaan van een zwangerschap, wil eerst een duidelijke test.

meid ik hoop voor je dat jij een deze dagen een mooie test in je handen zult hebben! wanneer ga je weer testen? ik zou ook die van het kv nemen, hoor vaak verhalen over de plus testen van cb dat die vals posi zijn. spannend meid!

7. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    proficiat jesje 1982!!!!
    Ja ik hoop het ook dat we eindelijk eens goed nieuws hebben want de laatste tijd krijgen wij enkel en alleen maar slecht nieuws op alle vlak...

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ow meid, dan zou het helemaal mooi zijn als het nu gelukt is bij je! heb je iets leuks en moois in het vooruitzicht!

9. Queenie180

30 aug 2012
    36
    0
    0
    Alphen aan den rijn
    Succes meiden ik hoop op mooie dubbel gestreepte testen voor jullie :)

10. susan84

susan84 Niet meer actief

Als ik ongesteld moet worden doen mijn borsten nl ook zeer, maar dan de hele borst. En ongikrampjes, als je die normaal hebt ben je dan direct ongi of niet?

Maw als je denkt dat het toch net iets anders is dan anders, zou ik een kv 2v5 halen aangezien ik hier over die clearblue lees dat die niet zo heel geweldig is.[/QUOTE]

@mamabri: hoeveel dagen dpo kreeg jij die borstkrampen aan de zijkant? Ik heb tijdens mijn ongi namelijk nooit last van mn borsten. Nu wel en vooral aan de zijkant, maar ik zit pas op 2 dpo. Als het mn hormonen zijn heb je daar pas na innesteling last van toch? Of heb ik het mis?

11. susan84

susan84 Niet meer actief

@ angieken, ik duim voor je! Spannend...

12. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    De duivels zijn er... pffffffffff

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008