Ik weet inmiddels al 2 en een halve week zeker dat ik zwanger ben. Ik heb op 2 januari (mijn nod) mijn eerste positieve test in handen gekregen. Daarna nog 2 tests gedaan op 4 en 6 jan en die werden alleen maar duidelijker. Maar toch zijn wij nog terughoudend. Het is afgelopen jaar nl 2 keer misgegaan op dag 3 na mijn nod. Daar zijn we nu ruimschoots overheen, maar toch blijft de twijfel. Gelukkig mogen we aankomende maandag voor onze eerste echo. Ik ben dan 7 weken 3 dagen zwanger. Heel erg spannend dus. Onze omgeving leeft ook zo verschrikkelijk met ons mee. Dus hopelijk kunnen we vanaf volgende week wat meer relaxen na de hopelijk positieve echo. Maar vooralsnog zijn we dus zwanger
Dank je, ik probeer er ook zo veel mogelijk van te genieten, maar dat is soms nog best moeilijk, ik hoop dan ook maar dat we as maandag een positieve echo in handen hebben.
Helaas slecht bericht bij onze eerste echo. Ik zou vandaag 7 weken 3 dagen moeten zijn en dus een vruchtje met hartactie moeten zien. Helaas zag het vruchtzakje er leeg uit.Moet nu as maandag om half 9 terug komen en dan word er gekeken of er dan toch nog iets te zien is, maar die kans is heeeeeel erg klein volgens de gyn. En ik geloof er eigenlijk niet meer in. Na 2 vmk vorig jaar is dit wel zo'n klap in mijn gezicht. Ben er echt helemaal kapot van. Volgende week word dan ook gekeken hoe het vruchtzakje verwijderd gaat worden en hoe nu verder. Liefs Annemiek