Hallo meiden, Nou ik kan me hier voorzichtig ook weer melden. Had woensdag een afspraak met de gyn voor de behandeling te bespreken voor een 2e kindje. Had zoiets van nou ik test toch voor de zekerheid maar even,tot mijn verbazing licht positief!!!!!! De eerste zwangerschap heeft 3,5 jaar op zich laten wachten en nu gelijk 1e ronde. Moest dus bloed laten prikken de waarde is dus maar 16 dat is heel weinig. Maandag weer opnieuw bloed prikken. Hopen dat het goed blijft gaan. Kareltje
van harte gefeliciteerd meid! hier nog iemand met een laag hcg . Ik hoop dat het over een paar dagen gestegen is voor je!
Ik hoop uiteraard met je mee!! Maar hoe weet je hoe hoog je hcg is? Ik heb alleen maar testen gezien met van die streepjes....
Op testen kan je dat niet zien,die hebben alleen maar streepjes inderdaad. Ik heb bloed laten prikken in het ziekenhuis,omdat we zeker wilde weten dat ik niet zwanger zou zijn voor we aan een behandeling zouden beginnen. Maar nu blijkt dus dat ik wel zwanger ben,zonder de mmm
Jeetje meid,dat ze al weten dat het bij jou misgaat. Kan het niet zo zijn datt het wel gewoon goedgaat bij je. Ik hoop ook hier dat die gewoon netjes stijgt.Voel me wel zwanger,ben nu kotsmisselijk na de koffie. Morgen ga ik zelf weer een test doen om te kijken of de teststreep donkerder is.