Zou echo al zin hebben?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door britt2009, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. britt2009

britt2009 Actief lid

10 dec 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige,

Van de week heb ik ook al een vraag gepost over roze verlies. Helaas heb ik dat nog steeds. Sommige dagen wat meer met wat rode spoortjes bloed en soms lijkt het te stoppen.
    Als ik uit ga van eerste dag laatste menstruatie zou ik ongeveer 7 weken zwanger zijn. Kan natuurlijk iets korter zijn door wat latere eisprong.
    Ik word gek van die onzekerheid en kan aan bijna niks anders denken.
    Zou een vroege echo mij evt al wat zekerheid kunnen geven of kan ik beter afwachten? Of misschien mijn HCG via ha laten prikken. Kijken of deze nog stijgt.
    Heb gelukkig nog geen echte krampen gehad, dat is toch een goed teken? Als ik het vruchtje al verloren zou hebben dan moet ik dat toch merken? Ik vang urine op voor mvm. Dus dan zou het in de kan moeten tercht komen en niet in het toilet.
    Een heleboel vragen....., alvast harterlijk dank voor jullie antwoord!

Groetjes, Britt

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Britt,

ik zou inderdaad gewoon even je vk bellen met dit verhaal en vragen of je een echo kunt krijgen. Niet dat ik denk dat er iets mis is, want geen buikkrampen is een goed teken, maar meer voor je eigen gevoel. Wanneer wij mensen een vroege echo aanbieden is dat tussen de 7 en 8 weken. Dan is er meestal wel iets zinnigs te zeggen en wekt het niet méér onrust. Dus best een idee om volgende week een echo proberen te regelen. Hcg laten prikken heeft niet zoveel zin, want het kan ook stijgen bij een niet intacte zwangerschap en als het dan niet hard genoeg stijgt moet je weer terug komen enzo, dat geeft vaak erg veel onrust. Vervelend dat je steeds wat roze verliest, hoort er meestal bij, maar ik kan je natuurlijk geen zekerheid geven. Bel gewoon even.

groetjes Brigitte

3. britt2009

britt2009 Actief lid

10 dec 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundigen,

Helaas is het toch een miskraam geworden.
    Bedankt voor jullie snelle reacties/antwoorden op mijn vragen.
    Fijn dat we ze aan jullie kunnen stellen.

Groetjes, Britt

4. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Vervelend dat het geeindigd is in een miskraam.

Succes.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina