zou een wisselende zw test op restweefsel kunnen wijzen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Aloha, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik duim voor je, Aloha!

Suus

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee dit zijn zwanger en kids testen en daar komt altijd wel een licht streepje op te staan, hij moet echt veel donkerder zijn.. en idd word een streepje als streepje beschauwd maar na 5 jaar mmm weet ik wel welke testen er niet te vertrouwen zijn hoor!!
    beste merk is nog steeds kruidvat 2 voor 5 euro..

en ik bedoel er verder niks mee hoor, ik zal heus niet de enige zijn hier op zp die ze negatief vind..

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

#23 Flavour, 25 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2011
    Zoals je hebt kunnen lezen zijn er hier dames met andere ervaringen. Ik heb zelf nog nooit ook maar het vaagste streepje gehad met deze testen als ik niet zwanger was. We zijn hier bijna allemaal erg ervaren, helaas.

Wat zou kunnen, is dat het bij jou vrijwel altijd raak is, maar dan snel misgaat.

Die goedkope Kruidvattesten zijn inderdaad een aanrader.

Suus

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ik heb op kruitvat ook streepje gehad dus dat veranderd de zaak niet ;) Ik had zelfs een clear blue die zei. Niet zwanger 2 3 weken haha

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, je verhaal is helder, moet even goed nagekeken worden. Succes vandaag!

6. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    haha! Dat meen je niet?

7. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    en terecht!

8. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik zit stiekem mee te lezen maar wat bizar allemaal. Ik hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid hebt en gewoon lekker kan genieten van je vakantie. Had je de test ook uit de houder gehaald van clear blue?

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Nou dames ik heb de bloeduitslagen. hcg is 1.4 oftewel niets aan de hand.. waarom me testen dan posi uitsloegen? waarschijnlijk een eisprong waar extreem veel hormonen ineens bij vrij kwamen waardoor die de test lieten kleuren.. progestoron is niet geprikt en daar baal ik van maar goed vind het best geruststellend dat me hcg laag is. Een zwangerschap was ook nooit goed gelopen als je de testen zag. Het is maar beter dus zo..

alleen wel spijtig dat ik waarschijnlijk ongi word op vakantie volgende week in spanje.. grrr!! Als ik terug kom van vakantie heb ik de controle echo van de miskraam en dan kan ik dat gedeelte lichamelijk hopelijk afsluiten.

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat is goed nieuws, Aloha. Een zwangerschapstest hoort niet uit te slaan op hcg, maar op lh, een totaal ander hormoon. Volgens mij kan dat dus niet. Een ovulatietest kan wel uitslaan op hcg, maar nooit andersom. Misschien was het een laatste restje zwangerschapshormoon en is het in korte tijd flink gedaald? Hoe dan ook, fijne vakantie, hoop dat je ondanks alles een beetje loskomt.

Suus

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ppcf Jammer Aloha , vreemd dan je positieve testjes ....

knufffffffffffffffffffffffffff

Fijne vakantie meid , probeer ervan te genieten ..

12. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik moet zeggen dat ik de testjes ook niet positief vind maar eerder op indrooglijntjes vind lijken. :)

Deel Deze Pagina