Goedemorgen, Hier komt alweer zo onnozele met een vraag hahaha Maar ik hoop toch dat er iemand advies voor mij heeft. Vorige maand heb ik 3 a 4 dagen mijn ongi gehad (licht maar na 2 dagen wel helder rood ) Nu ben ik afgelopen donderdag gestopt met de laatste pil in de pilstrip, meestal krijg ik dan op zaterdag of zondag mijn ongi maar tot heden nog niks. Is dit een reden om mezelf dingen af te vragen? evt te testen? Of zeggen jullie dat er niks aan de hand is? Ik lees het wel in loop van de dag. Bedankt alvast! Groetjes Winnie
Het kan zijn dat door het stoppen met de pil je menstruatie uitblijft.Je zou kunnen testen,maar omdat je hiervoor nog aan de pil was lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Succes! Groetjes,Monique
Ik slik nu bijna 8 jaar de pil, maar als je je laatste pil in hebt genomen en je strip is op is het toch de bedoeling dat je menstruatie komt en niet uitblijft?
Als je zeker wilt weten of je zwanger bent of niet,zal je gewoon moeten testen. Dat is de enige manier om er achter te komen.
Ik Ben vorig jaar dec gestopt met de pil na dat ik hem 9 jaar had geslikt. De eerste maand erna werd ik keurig optijd ongi. maar die maand erna niet en toen had ik ook allemaal rare klachten leek net als ik zwanger was. Maar dat kon helemaal niet wan me vriend was weg op uitzending een half jaar. Dus je lichaam kan je echt voor de gek houden . En pas vanaf mei dit jaar ben ik normaal ongesteld weer en een cyclus van 28 dagen.