Hoi meiden, Het volgende. Ik heb een gemiddelde cyclus van 28. Schommelt daartussen van 26 tot 30 dagen. Nu zit ik al op dag 33 van me cyclus. Woensdag en donderdag had ik echt me standaard ongi klachten. Rare weeige buik, opgeblazen gevoel en wattig hoofd en nergens zin in. Nu is dit allemaal verdwenen sinds vrijdag. Voel me goed. Nergens last van. Alleen het feit dat zwangerschapstesten nega uitslag geven zit me dwars. Heb wel vrijdag en zaterdag wat bruin gezoen doormiddel van een tampon inbrengen. Dit was vandaag ook nog aan de orde. Het komt nog niet van zelf. Dus ja het zet gewoon niet door. Weet niet wat ik er mee aan moed. Herkend iemand dit!! Misschien late positieve test of na ruim een jaar ineens een lange cyclus?????
kan heel goed dat je deze maand op een langere cyclus zit. Zwangerschapstest had anders al positief uitgepakt, denk ik. succes!
Zeker als je erg bezig bent met zwanger worden kan je wel eens ineens een langere cyclus hebben. Waarschijnlijk word je gewoon ongesteld, je lichaam kan je behoorlijk voor het lapje houden...
Ik had precies hetzelfde, negatieve test, daarna rond 31/32 dagen..terwijl ik ook een cyclus had van 28 dagen, ineens wat bruinige afscheiding. Ik dacht dat ik gewoon ongesteld moest worden, maar een dag later was het er nog steeds niet echt. Toch maar weer een test gedaan en uiteindelijk bleek ik zwanger te zijn!! Dat had ik dus echt niet verwacht..ik heb zo stom naar de test staan kijken!! Ik was er al van overtuigd dat ik weer een maand moest wachten....Achteraf bleek die bruinige afscheiding waarschijnlijk van de innesteling te komen. Nu ben ik inmiddels over de 12 weken heen. Duss, het kan nog alle kanten op!
Dat vermoeden heb ik ook wel. Ben al ruim een jaar bezig. Dit is ronde 14, dus ken me lichaam ondertussen aardig. Dit is gewoon een andere ronde als anders. Maar ga nergens vanuit. Ik moet toch weer met alle geduld wachten tot wat me lichaam gaat doen.