bekkeninstabiliteit of buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chamisa D, 24 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamisa D

Chamisa D Nieuw lid

22 mrt 2007
    4
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb nog niet getest, maar ik weet inmiddels wel zeker dat ik zwanger ben. (had eergisteren nod, sind week zijn mijn borsten enorm gegroeid, misselijk, zelfde symptomen als vorige 2 zwangerschappen) Naar de symptomen die ik al heb zit ik met nog een heel vervelend iets. Iets wat ik tijdens mijn vorie zwangerschappen pas vanaf een week of 20 had. Zware zeurende pijn in lage onderrug, liezen, binnenkant benen, moeilijk kunnen lopen, moeilijk zitten. Bij de zwangerschappen werd toen bekkeninstabiliteit geconstateerd. Allebei keizersnede geworden. Kan het zijn dat bij een volgende zwangerschap dat dat al zo vroeg weer naar voren komt?

Daarnaast heb ik een sterilisatie gehad (foute voorlichting voor 3de zwangerschap) en heb deze 1.5 jaar later succesvol ongedaan laten maken. Ik weet inmiddels dat je daarmee verhoogde kans hebt op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De symptomen ervan komen een beetje overeen met de klachten die ik heb. Ik heb alleen geen pijnlijk gevoel in buik. Ik kan pas maandag de gyn erover bellen.

Wie heeft er ervaring met vroege bekkeninstabiliteit en kan mij alsjeblieft helpen?

Deel Deze Pagina