Hallo allemaal.. Ik had een vraagje, ik voel me de laatste dagen al niet lekker in m'n vel en heb inmiddels ook schoonmaakdrang! Maar ik heb elke keer pijn in mijn onderbuik en eerst kon ik niet zo goed onderscheiden wat nou een harde buik is, want mijn placenta ligt voor en m'n buik is voor mijn gevoel een en al kind, maar nu merk ik dus wel dat mijn buik samen spant... Maar nu het volgende, ik ben zo emotioneel, ik zit constant te huilen...! En ben ook heel erg moe elke keer en heb best vaak hoofdpijn! Ik hoop dat het erbij hoort, en dat ik dalijk geen depressies krijg! Dat wil ik absoluut niet ! Pff.. Ik hoop dat dit gewoon voortekenen zijn ! -x-
Het zou best wel eens een voorteken kunnen zijn. Bij mij begon het ook met hoofdpijn en een soort niet lekker in je vel zitten gevoel. Ik liep toen ook al een week overtijd dus ja dan kun je het verwachten. Ik hoop voor jou dat je snel je kleine in je armen kunt sluiten, het is wel weer mooi geweest zo voor jou Heel veel succes. Liefs Mariska
Ik voelde me afgelopen weekeind ook huilerig enzo, maar volgens mij was dat de spanning omdat zaterdag 'de datum' was. En de teleurstelling dat er niks gebeurde die dag, en de dag erna ook niet... Ik voel me nu weer wat minder labiel, maar ben het wachten erg beu... Hopelijk duurt het voor ons allebei niet lang meer.
Nou hè meiden ! Misschien zijn we er wel juist TEVEEL mee bezig ? Volgens mij heb ik m'n goede dag vandaag... Tot nu toe haha... @Jana: Jij hebt zowiezo over 1,5 week je kleintje meid! Succes en zet 'm op ! -xxx-