Heel erg spannend hier.. mag zaterdag testen.. het rare is, heb nergens last van, wel al een hele week het gevoel dat ik ongesteld moet worden.. wat zou dit kunnen betekenen? Iemand hier ervaring mee? Zijn er nog meer mensen die deze week mogen testen? Lijkt me leuk om met jullie in contact te zijn!
Hier gelukkig klaar met de eerste wachtweken, nu andere spannende wachtweken Maar ik weet hoe spannend het kan zijn, en dat je niks voelt is el normaal hoor! Heel veel succes met wachten en hopelijk straks een mooie test.
Ik mag morgen voor de bloedtest. Nog niet zelf getest, dat ga ik denk ik vanavond doen. Moet er niet aan denken om morgen die hele dag te wachten op de uitslag dus ik ga een voortest thuis doen. Ik heb precies hetzelfde; al vijf dagen het gevoel dat ik ongesteld word. Ik wist vrijdag zeker dat het mislukt was. Gister zat ik klaar met een tampon. Maar nog steeds niets. Dus nu ga ik weer twijfelen, ik word er helemaal gek van. Verder vreselijke pijn in mijn borsten, doodmoe en verstopt.
heel spannend idd allemaal.. Heb toch vandaag stiekem met een kv test gedaan en negatief.. had het kunnen verwachten natuurlijk. Gaat zoveel door mijn hoofd nu.. van het zal wel niet gelukt zijn. Ga nu maar afwachten of ik van het weekend ongesteld ga worden en anders weer opnieuw testen. Vind het wel heel vreemd dat ik al een hele week dat ongesteldheidsgevoel heb.. laat het dan maar komen ook, ben ik van die onzekerheid af
Succes kubbeltje85, hoop op een positieve test voor je! Ik mag eigenlijk ook pas zaterdag of zondag testen
@zeeuwsemeid Ik heb dat ook al sinds vrijdag, echt het gevoel alsof je zwaar ongesteld bent met alles erop en eraan, maar het bloed ontbreekt zeg maar nog hahaha Hopelijk testen we allebei positief dit weekend!!
@ Kubbeltje85.. hahaha ja ik hoop het zo. Ga voor je duimen hoor!! Heb verder nergens last van, sta wel heel onder de puisten pff.. lijkt me sterk dat dit nog van de pregnyl is, of wat denk jij? Leuk om eens met iemand te kletsen
Ja, dat vind ik ook, heb ook wel een aantal vriendinnen die in hetzelfde schuitje zitten of zaten, maar dit is ook leuk! Ik denk niet dat dat nog van de pregnyl is, die is immers na 10 tot maximaal 12 dagen uit je systeem. Moet wel zeggen dat ik sinds ik al die hormonen gebruik ook weer heel veel last heb van puistjes, maar goed, dat zal als ik zwanger word misschien nog wel erger worden hahahaha Ik heb behalve dat gruwelijke ongesteldheidsgevoel ook last van zweetaanvallen alsof ik in een sauna zit hahaha en nog wat vage dingen waar ik maar gewoon geen aandacht aan schenk. Je lichaam kan je zo gruwelijk voor de gek houden dat ik me heb voorgenomen zo min mogelijk aandacht te geven aan alle dingen die ik voel, anders word ik echt gillend gek. Maarja krampen en zweet kun je zo moeilijk negeren he? Met wat voor behandeling ben jij eigenlijk bezig?
Heb net mijn eerste IUI erop zitten.. zaad van mn man wat niet optimaal en minder beweegelijk dus kwamen we hiervoor direct in aanmerking. Het zou ook wel een groot wonder zijn als het de 1e keer direct raak is haha. Maarja ga nu maar gewoon afwachten tot van het weekend en dan zien we wel waar het schip strand en anders op naar de volgende IUI!
Ja je weet maar nooit, het kan altijd, maar ik ben daar ook nooit vanuit gegaan, wat maar goed is, want inmiddels zitten we aan het einde van poging 4............. Wij hebben hetzelfde probleem als jullie met daarbovenop dat ik de ziekte van Hashimoto heb en die 2 dingen zijn geen goede combinatie zeg maar...... We hebben volgende week een gesprek over hoe nu verder, aangezien we eerst 12 keer IUI moesten. Dat heb ik terug weten te brengen naar 6 keer, maar nu het "einde" in zicht komt wil ik toch nog 6 keer IUI doen voordat we verder gaan met IVF. Heb me daar gisteren in verdiept en ik ben nog niet klaar voor zo'n heftige en langdurige behandeling eerlijk gezegd......
Ik ga er ook maar niet vanuit dat het de eerste keer lukt. Jeetje, dan zit je ook in een heftig pakketje.. Wij doen 6 x IUI en daarna wordt het IVF.. heb geen idee wat me dan te wachten staat maar ga er maar vanuit dat het hopelijk in een de van 6x wel moet lukken toch.. k ben nog maar 23 jaar en gezond dus zijn positief! Wat houdt die ziekte van je precies in eigenlijk?
Ja ik had eerst zoiets van 12 keer dat ga ik echt niet doen!! Maar we hebben eigenlijk nog nooit een fatsoenlijke poging gehad waarbij alles optimaal was. Dan was mn schildklier weer niet goed bleek achteraf, de hormonen hebben nog geen een keer echt goed aangeslagen en het zaad was ook niet altijd optimaal dus ja, we willen eigenlijk kijken of we in die 8 keer die we nog mogen wel een perfecte poging kunnen krijgen. Maar het is wel zo dat als het zaad nog een paar keer minder is dan 1 miljoen dat ze dan de IUI stopzetten. Ik ben gelukkig ook nog jong, het is alleen pech dat ik het aan mn schildklier heb, want dat houdt Hashimoto in. Mijn lichaam valt mijn schildklier aan waardoor deze te traag werkt en nu slik ik dagelijks medicijnen om het onder controle te houden. Aangezien we zwanger willen worden moet ik om de 3 maanden bloed prikken om te zien of alles wat de schildklier betreft nog optimaal is, dus dat is wel fijn. Over 2 weekjes mag ik weer prikken dus ik ben benieuwd wat de waardes dan zijn!
Dank je! Ja, het is zeker spannend, al moet ik zeggen dat ik het nu niet zo spannend meer vind dan de 1e 3 keer, maar dat kan ook komen omdat we 2 maanden rust hebben gehad en je het dan heel goed van je af kunt zetten. Tenminste dat had ik wel, vandaar dat ik nu ook nog wel 8 keer aan denk te kunnen, dat had ik voor de pauze nooit gedaan hahahha
aaah je hebt ff rust genomen tussendoor. Zag je het even niet meer zitten of? Ik hoop dat ik het zo lang mogelijk volhou.. de aanhouder wint he! Hihi
Nou we waren er ook wel een beetje klaar mee idd, maar we gingen op vakantie en de arts wilde bekijken welke hormonen het beste waren dus werden het 2 heerlijke maanden rust. Maar tegen de tijd dat we weer mochten beginnen stonden we ook wel alweer helemaal opgeladen in de startblokken Ja als je even pauze nodig hebt kun je dat gewoon inlassen en ik zou aanraden om dat ook echt te doen het helpt echt!!
Zal het onthouden van die pauze. Het gaat nu nog prima, maar hebben ook nog maar 1 IUI erop zitten.. word bij de minuut zenuwachtiger voor van het weekend..
Ik heb een positieve test!! Gisteravond getest en die was positief. Maar ik durfde het nog niet goed te geloven, wie weet met die Pregnyl. Net gebeld door mijn arts en die heeft het bevestigd. Ik had een positieve bloeduitslag. Ik kan het nog even niet geloven... Ik hoop dat jullie ook positief testen dit weekend, ik duim met jullie mee. En wat die krampen betreft: ik had 5 dagen voor mijn NOD ook krampen. Ik was zo teleurgesteld, ik wist zeker dat het mislukt was. Heb van boosheid zelfs 2 wijntjes gedronken. Op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden werden de krampen nog heviger dus mijn humeur was beneden peil Maar er gebeurde niets en een dag later dus een positieve test. Ik wil jullie niet onnodig hoop geven, maar laat de moed je ook niet in de schoenen zinken want het kan ook iets anders zijn dus..