Hallo, Eind december nam ik mijn laatste pil, 2 januari kreeg ik zoals gewoonlijk mijn maandstonden. Op 15 en 16 januari voelde ik steken, dus ben er redelijk zeker van dat dit mijn eisprong was. Als ik nog aan de pil was kreeg ik mijn maandstonden normaal op 30 januari, tot op vandaag heb ik nog steeds mijn maandstonden niet gehad... Ik weet dat mijn cyclus in de war kan zijn, maar ik heb op 31 januari en op 1 februari getest met de kruidvattest (waar je met een pipetje 4 druppels urine op de test moet druppelen), deze moet na 5 minuten een duidelijk resultaat geven. Er was op beide testen een licht roze streepje te zien, maar dat werd wel duidelijker na een uurtje. Ik weet niet of dit dan nog het juiste resultaat is? Ik heb wel allerlei symptomen, maar misschien is dit van het ontpillen... Op 30 januari ben ik nadat ik in de jacuzzi geweest was erg draaierig geworden en zelfs flauwgevallen in combinatie met overgeven (sorry voor de verwoording), dit heb ik normaal nooit... Ook voel ik vanalles in mijn buik, kleine steekjes, zeurderig gevoel, eeen trekkend gevoel,... Ik zie waziger, kan me moeilijker concentreren, heb soms ff een misselijk gevoel, heb sinds een week voor mijn nod rare dromen, de laatste 3 dagen werd ik veel vroeger wakker als anders, er loopt een zichtbare ader over mijn rechterborst en er zijn witte puntjes bijgekomen op mijn tepels, verder heb ik ook lage rugpijn en zo zijn er nog wel wat dingen. Nu vandaag ben ik zogezegd 3 dagen overtijd, ik kocht daarnet een test van het merk carrefour, ook daar verscheen er na 5 minuten een licht roze streepje. Nu ga ik donderdag nog is testen om echt zeker te zijn, maar ergens ben ik bang voor een negatief resultaat... Het is misschien te mooi om waar te zijn, dat ik meteen zwanger zou zijn. Wat denken juliie? Liefs Wolfje
Als er een tweede streep staat ben je zwanger. Gefeliciteerd! Niet iedereen hoeft te ontpillen. Ik was ook direct zwanger. Geniet ervan!
Idd ik ga er vanuit dat je gewoon zwanger bent hoor. Als je niet zwanger bent kan er ook geen streepje verschijnen. Ik zit ook in de 1e ronde en heb ook een aantal symptomen. Hoop ook op een positieve test deze week. Als je over een paar dagen nog eens test zou de streep duidelijker moeten zijn. Alvast gefeliciteerd!
Bedankt voor de reacties! Ik hoop dat ik echt zwanger ben! Donderdag test ik nog eens en als het dan nog eens positief is, maak ik een afspraak bij mijn huisarts... Mosie, ik hoop voor jou dat je een positieve test krijgt! Liefs Wolfje86
Ik dnek ook gewoon dat je zwanger bent, als de tweede streep er binnen de aangegeven tijd komt neem ik aan dat je gewoon zwanger bent en als je deze week weer positief test hoef je geen afspraak met je HA te maken hoor, je kan dan meteen een verloskundige bellen om een afspraak te maken liefs Daantje
Het kan inderdaad heel goed. Ik had een nichtje die ook stopte met de pil, en wachtte op haar eerste menstruatie. Na een half jaar ging ze naar de huisarts, omdat ze zich niet zo lekker voelde en pijn in haar onderbuik had. De dokter zei: je hebt blaasontsteking. Zou ik niet zwanger kunnen zijn, vroeg m'n nichtje. Nee hoor, je moet eerst ongesteld worden, aldus de huisarts. En ze kreeg een middeltje tegen blaasontsteking. Een maand later was de pijn in haar onderbuik niet over. Nog een kuurtje. Nog een maand later was het nóg niet over, dus wéér naar de huisarts. Die stuurde haar voor de zekerheid door naar het ziekenhuis om haar blaas te laten bekijken. Daar bleek dat ze toch zwanger was, en ze gokten al wel ruim 8 maand! Dit was op vrijdag. Ze was helemaal overdonderd (wel blij maar toch overdonderd) en op dinsdag is de baby al geboren! Ze kregen kleertjes en meubeltjes van familie en vrienden en gelukkig is alles goedgekomen, het meisje is inmiddels alweer 5 of 6 jaar. Maar de moeder is er wel een jaar flink beroerd van geweest, van alle spanning, emoties enzo. Nu is m'n nichtje niet één van de snuggersten, een beetje dom blondje, zeg maar, ik had in haar geval toch zelf een testje gekocht, ook al zei de huisarts dat het niet kon. Snap ook niet dat ze nooit bewegingen gevoeld heeft, of merkte dat ze dikker werd. Hoewel: ze is altijd al erg dik, dus het viel ook helemaal niet zo op. Dus: denk nooit dat het niet kan.
een huisarts doet ook gewoon een zwangerschapstest .. en je bent dan ook nog eens 12,50 kwijt ( je moet die test zelf betalen) terwijl die weaarschijnlijk hetzelfde resultaat geeft als een test die je zelf bij het kruidvat koopt.. ik zou dus zelf testen.. als hij positief is kan je meteen een afspraak maken met de verloskundige.. is hij negatief, dan nog een paar daagjes wachten met testen totdat hij positief is, of je moet intussen ongesteld zijn geworden liefs
ja het kan zeker in 1 keer raak zijn had ik bij alebei me zwangerschappen en een streep is een streep dus gefeliciteerd je bent zwanger