Lieve allemaal, Met iedreen met wie ik de afgelopen tijd op het forum zat, net 3 testen gedaan en hij geeft aan zwanger!! Was 12 dagen overtijd en kon het nu pas zien.. Dus iedreen die over tijd is, maar negatief getest!!! GELOOF ME alles kan!!! Heel veel succes en ik hoop zo voor jullie allemaal positiefe uitslagen!! Liefs BO
Bo88 Heb net gereageerd in het andere forum!!!! hartstikke geweldig!!! Proficiat!! het kan dus toch!!!... Gr.
Gefeliciteerd en goed dat je het op het forum zet!! Dat geeft weer hoop voor een hoop meiden Geniet ervan!
Gefeliciteerd hoor....... Het was zeker bijna niet te geloven??? En wat zijn de "klachten"??? En nog tips voor ons??? groetjes Lonneke
Jh klachten haha zeker maar dacht dat dat van de spanning kwam! We hebben het maar een paar x gedaan in onze ' niet vruchtbare' periode en de rest met condoom omdat we zoiets hadden we zien het volgend jaar wel, maar egt waar het is gewoon al raak niet normaal. Onzettend last van me borsten en erg van me buik steken in de zeikanten. En erg misselijk maar met vlagen hoor.. Hoop zo dat jullie ook allemaal snel zwanger kunnen zijn. En meiden die overtijd zijn en toch negatief testen!!! Alles kan na 12 dagen teste ik gister 4 x positief!!! Liefs Bo
Ow en tips haha nee, heb verder niks anders gedaan (ook niet met me kont omhoog gelegen) haha nee vind het zo raar nu meteen al in 1 keer.. Succes en hoop snel dat het bij jou ook positief is!