Manuela, wat spannend!!! Ik hoop dat je ondertussen al lekker bent bevallen. Ik houd het in de gaten. Zet hem op!!!
Helaas... na een tijdje weeen is het weer helemaal afgezwakt... echt flink balen! Ben echt megagefrustreerd nu...
Zo net even lekker een paar uurtjes geslapen en vriendlief is eten halen bij de Mac.... als dat niet de weeen weer opwekt Ik hoop echt dat het snel door gaat zetten want zo is het echt niet leuk
Jeetje dat was ff spannend Manuela.... Ik hoop voor je dat d ekleine man zich snel aandient hoor, je hebt lang genoeg "gebroed" Zet-um-op!
Bedankt voor jullie support meiden... sinds vanmiddag rommelt het weer iets maar ik noem het nu maar voorweeen want er zit geen duidelijke lijn in, ze lijken juist meer uit elkaar te gaan dan dichterbij te komen qua tijd.. heel vreemd. Morgenochtend naar de gyn om te kijken of er al iets gebeurt vanbinnen en of ik eventueel inleidbaar ben maar ik hoop zo dat die afspraak niet meer nodig is....
Ben toch wel benieuwd hoor Manuela, jij schreef toch ook mee in het topic wie gaat er nog meer voor een 2de??
Manuela is gister bevallen van haar zoon. Naam etc. mag z ezelf bekend maken Maar dan weten jullie in iedergeval dat ze bevallen is
Leuk al die reacties!! Ik ben inderdaad afgelopen maandag bevallen van een hele knappe zoon; TYGO Het was een heftige maar korte bevalling en ik ben compleet gelukkig! Ik zal snel een uitgebreider verhaal posten.