Hallo allemaal ik ben nu 12 weken zwanger van mijn 4de kindje wat niet echt gepland was.Ben er wel blij mee nu zei mijn gyn bij de 3de al dat ik geen 4de meer mocht krijgen omdat mijn baarmoederwand dun was en ik veel littekenweefsel had. Wie heeft dit toen ook te horen gekregen en bij wie is het uiteindelijk toch wel allemaal goed gegaan? Ik pieker nu heel vaak en ben bang dat het misgaat.
hoi , ik heb net mijn derde keizersnede gehad en ook idd het advies niet meer zwanger te worden ivm heel veel verklevingen en scheuren vd baarmoeder, wij zijn dan ook compleet. Ik heb ook een kennis die net de vierde keizersnede heeft gehad en dat is prima verlopen, ik zeg goed naar je lichaam luisteren. Ik persoonlijk denk wel dat een lichaam het aankan.
Ieder lichaam is natuurlijk anders. Ik krijg ook mijn 4e KS, maar bij mij heeft de gyn gezegd dat er bijzonder weinig littekenweefsel heb en nog een redelijk dikke baarmoederwand. Wat haar betreft was er geen belemmering om nog een keer zwanger te worden. Maar als het je afgeraden is en je bent toch zwanger geraakt, zou ik even bellen voor een afspraak met de gyn en vragen waar je op moet letten tijdens de zwangerschap ( zware inspanning, zwaar tillen of veel harde buiken) om zoveel mogelijk te voorkomen dat je litteken scheurt...het komt vast wel goed, je bent vast niet de eerste die dit overkomt
Hey dames dank jullie wel voor je reacties.Ik ben al 2 keer bij de gyn assistent geweest en die was wel pissig en die zei waarom ik zwanger was geworden terwijl het niet mocht. Nu moet ik vandaag op controle bij mijn vaste gyn en dan zal ik meer te weten komen. Ik zal der ook vragen om naar mijn litteken te kijken als dat mogelijk is.
Allereerst gefeliciteerd! Geweldig 4 kids Nou ja zeg, alsof je een kleuter bent! Laat je vandaag maar goed informeren. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat het wat gecompliceerd kan zijn bij drie eerdere ks. Sterkte vandaag en hopelijk goed nieuws.
ja he dat vond ik dus ook maar goed.Vandaag bij mijn vaste gyn geweest en die was heel behulpzaam zoals het hoort.We moeten nu gewoon afwachten hoe alles gaat verlopen en bij alles wat ik voel wat niet goed zou kunnen zijn moet ik meteen contact opnemen met haar.Verder gaat alles goed met de kleine groeit goed en nekplooi was ook goed.
Nou dat klinkt al veel beter fijn van de nekplooi en nu idd alles maar in de gaten houden. Wie weet valt het best mee. Denk dat complicaties eerder de uitzondering zijn, maar dat ze alert zullen zijn Lekker doorzwangeren nu