Zou het beginnen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door FunnyMe, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Vannacht niet geslapen door de harde buiken en menstruatiekramp (zouden de meiden dan toch luisteren dat 08-08-08 een mooie dag is om eruit te komen?) Toen hubbie zn wekker af was gegaan (5.15) toch nog paar uurtjes kunnen slapen. Toen ik wakker werd had ik alleen een heel klein beetje menstruatiekramp.
    Nu heb ik wel meer kramp, maar ik heb ook pijn in mn buik en dan net boven mn navel. Is dit een teken dat de bevalling kan gaan beginnen?
    Pijn komt en gaat....

    Ach en anders wachten we een paar dagen want dan zou ik maandag ingeleid worden.
     
  2. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Same here... dat heb ik nu al 3 dagen.. ongigevoel, steken onderin, pijn in mijn liezen en af en toe harde buiken. Kunnen ook voorweeen zijn..
     
  3. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik weet het niet. Ik heb ook rugweeen (dat herken ik nog van toen ik aan de weeenremmers moest) hoop niet dat het nog paar dagen aanhoudt, zo lekker is het niet.
    Nou ja uiterlijk maandag weten we meer...
     
  4. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou ben benieuwd! Wel spannend dan zeg! Ben je misschien eerder dan verwacht aan de beurt! ;)
     
  5. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    hihi laten we hopen dat we allebei snel bevallen!
     
  6. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Graag! Ben vandaag 3 dagen overtijd, dus mag van mij al wel komen! Bij de 1e braken de vliezen op de uitgerekende datum, en anderhalf dag later was hij er, dus zit nu echt met spanning steeds, hihi!
     
  7. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Weeen zijn vandaag afgezakt. Ach maakt ook neits uit,wordt morgen ingeleid. EN bij jou?
     
  8. Hope123

    Hope123 Actief lid

    9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Spannend zeg! Denk je dathet is begonnen pfoe gaathet weer weg ;)
     
  9. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hier nog aldoor gerommel.. wil helaas nog niet doorzetten.. moet morgen naar de gyn voor controle als ik niet eerder beval... jij vast veel suc6 morgen!
     

Deel Deze Pagina