Hoi hoi, Helemaal nergens erg in, alleen dacht ik dat ik steeds in mijn broek plasten gisteren. Vandaag nog steeds last van en om 17.00u toch maar even naar het ziekenhuis om te kijken wat het nu werkelijk was. Blijken mijn vliezen dus al gebroken te zijn, maar nog geen wee te bekennen. Omdat het waarschijnlijk al 24 uur geleden is, hebben ze eerst wat kweekjes genomen, bloed geprikt, ctg gemaakt, en alles was goed. Mag nog 1 nachtje thuis blijven en morgen vroeg om half zeven moet ik terug en dan gaan ze me inleiden. SPANNEND! Maar laat het lekker op me af komen want ik ben het zwanger zijn ook zat. Alleen als ik vannacht koorts krijg of het vruchtwater veranderd van kleur dan moet ik eerder komen. Hoop dat jullie allemaal voor me willen duimen dat het goed mag gaan. Laat weten als ons manneke er is! Liefs Bojenna
Veel succes, ik hoop dat het een voorspoedige bevalling zal worden... Lijkt me heerlijk eindelijk je babytje 'echt' te ontmoeten! Succes, duim voor je
Ik ga er maar vanuit dat Bojenna heel druk is met haar kindje! Inmiddels hier ook JOEPIE! Vliezen gebroken maar nog nauwelijks weeën. Na 10 uur bel ik de verloskundige, ben benieuwd!