Extreme steken in buik, met uitstraling naar been

Discussion in 'Zwangerschap' started by Karel1978, Mar 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Hallo,

Tja daar komt ie dan. Misschien wel de meest voorkomende klacht die je hoort, maar toch maak ik me zorgen :(
    Vandaag zoveel pijn gehad aan de rechterkant van mijn onderbuik.. Straalt gewoon helemaal door naar mijn rechter onderrug/bil, waardoor ik echt pijn heb en moeilijk kan lopen.

Is dit nou toch echt groeipijn/ bandenpijn of kan het ook wat anders zijn..

Groetjes,

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

als het echt zo erg is zou ik als ik jou was toch even je vk bellen voor de zekerheid, het kan bandenpijn zijn maar bel maar even ;)

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Ja gewoon bellen hoor. Kan ook een vorm van je bekken zijn. Je kan beter teveel bellen dan te weinig

4. flower1982

Mar 14, 2009
    24
    0
    0
    verkoopster
    Heerlen
    ik denk dat het bandenpijn is.klacht komt me bekend voor en ik heb het toen ook nagevraagd bij mijn vk en het schijnt dat je baarmoeder ook aan je rug verbonden is met banden... maar je kan zelf natuurlijk ook even je vk bellen als je dat een geruster gevoel geeft.Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken

5. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Heb inderdaad maar even contact opgezocht met het ziekenhuis, want ik kon niet slapen van de pijn. De verpleegkundige dacht inderdaad ook aan bandenpijn. Volgens de termijn dat ik zwanger ben en aangezien wij er 2 krijgen kon dit erg zeer doen... Heb maar even paracetamol genomen en geprobeerd te slapen.. Ik voel het nu nog wel in mijn rug, maar niet meer zo erg als gisteren... Gelukkig maar :)

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Gelukkig maar meis. een warme douche wil dan ook nog eens verlichting geven.

Ze zijn ervoor hoor. je kan beter te veel bellen dan te weinig. dat zegt mijn vk dan

Share This Page