Het is inderdaad ook heel heftig. Ben het voor mezelf ook aan het opschrijven want ik merk gewoon dat ik het er heel moeilijk door heb. Het is me zo rauw op me dak komen vallen zeg maar... En ja alle net bevallen vrouwen roepen van ik beval nooooooooit meer maar ik zou echt nog kindjes erbij willen hebben maar ik ben echt bang ervan geworden. Zal wel slijten maar had het nooit verwacht zeg maar.... Tsja ze hebben best wel wat foutjes gemaakt zeg maar inderdaad. Over 5 weken heb ik de Na controle en dan ga ik sowieso het een en ander bespreken. Over 3 weken met kleine man naar de kinderarts. Bij mijn vriend kwam de klap gister pas. Toen we thuis waren. Hij voelden toen pas hoe moe die was en wat er allemaal gebeurd is. Hij zegt me wel 100x per dag hoe trots die op me is. Zo lief. Gelukkig gaat het nu ook redelijk weer met hem. Kleine man doet het ook goed. Ik laat hem inderdaad niet door iedereen op tillen etc. Is ons ook op het hart gedrukt door het ziekenhuis want hoe slecht ze gehandeld hebben tijdens de bevalling , ze waren heel goed voor me kleine. Het is zo een lekker tevreden mannetje. Alleen hij begint steeds een beetje te spugen dat is minder. Hij is een beetje gulzig. Dus nu een andere fles voor hem en gaat gelukkig beter. Heb nog lekker kraam tot donderdag. Wel vreemd iemand in je huis. Ik hang/zit nu op de bank en zij is nu aan schoonmaken zo gek haha. Bedankt voor jullie berichtjes
Laat je verwennen meid.... Is ook gek ik doe het nooit terwijl ik het me iedere keer voornam te doen Nou als je iets kwijt wilt ik ben er voor je Je mag ontzettend trots op jezelf zijn meisje!