Haaiii wij zijn 4 maandjes bezig voor de 2e. had op dag 18 positieve ovutest, en zit nu op dag 30 en vanmorgen maar even getest, (wordt altijd rond 28/29 dagen ongesteld,) en zag binnen 1 minuut een licht streepje!! heel licht, maar wel zichtbaar..... zooo spannend!!! zou ik weer zwanger zijn ?? hihihihi tis de kruidvat 2 voor 5 euro test trouwens
Ik zie ook een heel licht streep, dus een voorzichtige felicitatie! Ik zou over 2 dagen ofzo nog een keertje testen, voor de zekerheid.
Ik mag jou ook feleiciteren!....toch licht maar wel zichtbaar...lijkt me TE sterk dat die ineeeens verdwijnt ....doe nog een test morgen! Zeker weten issie donkerder! geniet ervan liefs!
heb vanmorgen weer een test gedaan (jaja kan het niet laten ) hihi hier het resultaat onderste is van vanmorgen
Ik heb jouw laatste test even vergeleken met mijn positieve testen en hij lijkt er sprekend op! Gefeliciteerd dus!
haha ja inderdaad grappig!!! ... nou ik heb nog 37 weken te gaan!!! voor mn gevoel ben ik net bevallen (7,5 maand geleden) hihi mn 2e nuchtere oud en nieuw ditjaar! wel grappig hihihi jij bijna he!! spannend!
Ja, nog een paar weekjes! Maar de tijd vliegt voorbij.. Voor je het weet kan jij weer aftellen. Geniet ervan!