Hoi dames, Zijn er meerdere vrouwen hier die in augustus 2010 uitgerekend zijn? Ik heb drie dgn voor mijn NOD getest en toen al streep en gister- en vanochtend weer getest en JIPPIE!!! Weer dikke vette strepen nog voordat de controlestreep kwam!! Ben echt zwanger deze 9e ronde (!) en geniet er volop van. Ben er veel over aan het nadenken kan ik verklappen. Maar allemaal goed hoor! Voor alle medezwangeren VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! Liefs, Conchita
Heej Proficiat allemaal, Voor ons is het ook nog allemaal onwerkelijk!! Ik ben vanmorgen naar de dokter geweest, even bloeddruk meten en die was prima!!! Ik ben ik Juli uitgeteld 21-23 Juli maar kan ook een auguatus kindje worden natuurlijk Succes iedereen en geniet ervan Groetjes Klungel
augustus 2010 mama's alweer!!! gefeliciteerd!! groetjes een mama van augustus 2008 en aanstaande mama april 2010
Dank je wel dames!! Ben er ech helemaal happy mee!! Erg goede tip trouwens, Trotsemama1! Ik zal dit eens daar openen! Dat is wel zo makkelijk. Tsja, moet het nog leren allemaal hè. Liefs, Con
iedereen gefeliciteerd!!!! hier nog een augustus mamma... ik heb 2 dagen voor nod een positieve ovulatie test en daarna een positieve zw. test gehad.. 1dag voor nod nog 2 testen gedaan en vanmorgen nog 2 gedaan....niet best in totaal nu al 5 testen erdoor heen gewerkt hahaha kan het nog steeds niet geloven...nu maar hopen dat het allemaal goed gaat
@ Ukkie, hoi hoi en van harte gefeliciteerd. Probeer lekker te genieten, dat doe ik hier ook, ondanks de prilheid. ben zo blij dat mijn glimlach gewoon niet van mijn gezicht af te krijgen is joh! Ik heb dit topic overigens verplaatst naar het subkopje `Bevallingslijst`. Kom je ook daarheen? @ Hellie, dank je wel voor de felicitaties!! Jij ook van harte met jouw zwangerschap! Leuk hé!! Misschien ga ik ook wel meelezen overigens bij Juli 2010 mama´s, want misschien beland ik daar wel.... Weet het nooit zeker hé... geniet!! Liefs, Conchita
Gefeliciteerd iedereen!! Ik heb vorige week ook positief getest naar iets meer dan een jaar oefenen Mijn datum zou 11 augustus moeten zijn volgens de huisarts, dus hopen dat het allemaal goed gaat.
Gefeliciteerd! Hier ook een augustus mama als het goed is! Ik denk rond de twaalfde, maar dat weten we natuurlijk nooit zeker. Gezellig zo bij elkaar! Groetjes Annette
Hier nog 1tje Rond 14 aug. uitgerekend De rest ook allemaal proficiattttt!!!!. Jee het worden er al lekker veel Hopen dat het zo door blijft gaan Kunnen we lekker puffen in de warmte