Sorry ben ik weer. Verschillende merken ovulatietesten gehad, omdat de action dicht was, maar de laatste 2 a 3 maanden blijf ik duidelijke streepjes houden bij de ovulatietesten, eigenlijk de streepjes die ik altijd kreeg als ik bijna mijn ovulatie had. Ook heb ik vervolgens geen duidelijke positieve ovukatie testen, steepje is dan bijna net zo donker als de controlegroep, maar net niet overtuigend voor een ovulatietesten. Ik word dit jaar 40 en vervroegde overgang zit in de familie. Kan dit een voorbode zijn.?
Ik weet niet of het een voorbode is, maar zelf heb ik bij mijn zoontje ook veel verschillende testen geprobeerd en de enige die werkten waren die van clearblue met smileys. Toen eindelijk een keer een echte positieve test en die poging ook zwanger. Ik hoop voor je dat het nog gaat lukken, het is je gegund
In de rondes voor nr 2 kreeg ik ook duidelijke streepjes maar geen knallers. Heb diverse testen geprobeerd en ze bleven ook gewoon donker. Terwijl ik goede eisprongen had. De gyn dacht dat ik mogelijk een eiwit aan mijn lh hormoon had kleven waardoor de test geen goed resultaat kon geven. Ben 3x zwanger geworden ermee waarvan 1 goede zwangerschap. Is je cyclus regelmatig?
Ik zit met hetzelfde nu cb test dag 9 cyclus smiley ik snap het ook niet meer als ik weer kan testen test ik weer maar begreep dat smiley 48 uur blijft staan
CB heeft ovulatie testen die een smiley geven bij je piek (roze) en 1 die smiley geeft bij vruchtbare dagen en een smiley in een soort zonnetje als je bij je piek bent ( paarse) als ik het goed heb