R85,bij mij blijft het gewoon tot de 17 weken spannend,is nl ook al 2 keer bij 16 weken nog misgegaan...en dan blijft het spannend,want mijn kindjes zijn beiden veel te vroeg geboren,extreem prematuur.en mijn oudste kindje is overleden...dus ben pas gerust,denk ik als ons kindje geboren en thuis is.
Ironisch is dan wel dat ons oudste kindje wel gewoon na 40 weken is geboren...en die heeft het niet gehaald
Ik zeg ook positief hoor! Maar begrijp je helemaal dat je onzeker en ongerust zal zijn tot het moment dat je je wonder in je armen hebt!!!! Duim voor je
Bedankt voor de lieve reacties...we moeten maar weer afwachten.is idd heel erg spannend allemaal...maar goed,dat wist ik van te voren.
Spannend hoor meid!!!! Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed blijft gaan en dat jullie over een tijdje heerlijk jullie beebje in je armen kunt sluiten!!!! Ga keihard voor je duimen in ieder geval!
Pfoeh dan is het inderdaad voor jullie wel heel erg spannend allemaal! Hopelijk mag je over ongeveer 9 maanden een mooi kindje in je armen houden dat gezond is
Spannend!! Hopelijk is het geluk nu meer aan jullie zijde en mogen jullie over 9 maanden een gezond kindje in jullie armen sluiten!
Heb jij ook mee geschreven op babyboom site. Ssucces en hopelijk een mooie zwangerschap.ik feliciteer pas alzje een mooie echo hebt gehad bij de 20 weken
Dames,ik moest vandaag al voor een echo...ziet er voor nu goed uit...meting kwam uit op precies 5 weken en 2 dagen...was een ring te zien met embryonale delen(vreselijke beschrijving)...moet aankomende maandag opnieuw voor een echo,dan hopen we op een kloppend hartje...
Dat vind ik wel meevallen...vind tot aan de 16 weken sowieso killing,dat wachten...en dan te bedenken dat het voor mij dan pas echt begint....pffff...maar goed,ik wist dit allemaal van te voren...heb niet zo'n grote kans dat dit allemaal goed afloopt,maar ook dat wist ik van te voren.