Gefeliciteerd met je zwangerschap. Als ik het goed begrijp heb je recent een miskraam gehad bij 12 weken, maar ook al 2 kindjes verloren bij 16 weken en een kindje verloren na de 40 weken? Hoeveel ellende kan een mens aan Ik hoop dat deze zwangerschap jullie gaat brengen waar je al zo lang op wacht!
Nog even een update,we moesten gisteren weer voor een echo,en we hebben een kloppend hartje gezien.meting kwam uit op 6 weken en 4 dagen...maandag opnieuw een echo.
Meiden,even een nieuwe update... Na de mooie echo van maandag,met kloppend hartje,moet ik helaas komen vertellen dat het vannacht weer mis is gegaan...op precies 7 weken.niet eerder zo snel misgegaan,altijd na 8 weken...kreeg vannacht een bloeding,dus meteen ziekenhuis gebeld,daar weer een echo gehad en helaas is het hartje gestopt met kloppen...nu dus wachten tot alles weer achter de rug is.maandag voor controle echo komen.allemaal bedankt voor de lieve reacties.het doet me goed om hier van me af te schrijven.ik hou jullie op de hoogte.
Jeetje skippy wat ontzettend "piep"!!! Weten ze bij jullie al waar het aan ligt dat het steeds mis gaat? Ik wil je veel sterkte wensen!
Jeetje meid, ik vind dit echt heel erg voor je. Ondanks we soms botsen met elkaar wil ik je heel veel sterkte wensen. Wat verdrietig dit
ohnee meid niet weer Veel sterkte dit is echt verschrikkelijk!! Weten ze nog niet hoe het komt dat je beebje niet blijft plakken?