Hoi allemaal! Ik wilde deze ronde serieus gaan ovulatietesten. Mijn vorige cyclus was 29 dagen, dus ik ben volgens de handleiding op dag 12 begonnen. Dit was afgelopen maandag. Er was duidelijk een teststreepje zichtbaar, maar deze was lichter dan het controle streepje en dus negatief. Gisteren en vandaag is het teststreepje helemaal niet zichtbaar. Daarnaast vulde ik vanochtend mijn temperatuur in op Fertility Friend (wel 30 tot 60 minuten laten dan normaal) en deze was vrij hoog. Fertility Friend geeft nu aan dat mijn ei waarschijnlijk op CD11 is geweest. Gelukkig hebben we op CD11 ook geklust in ieder geval... Wat denken jullie? Is mijn ovulatie dan inderdaad CD 11 geweest? Of kan hij er toch nog aankomen? Hoort een streepje op de ovulatietest duidelijker te worden als je ei nog moet komen? Of hoeft dat niet persé? Ingewikkeld hoor allemaal!
Tis nog even afwachten natuurlijk, je temp zou dan hoog moeten blijven. Maar zou idd zeggen dat je dan een vroege eisprong hebt. Succes met zwanger worden!
T vervelende is dat alles kan. Je ei kan al geweest zijn, je kan geen ei hebben, je ei kan nog komen. Of hij nog komt kun je uitzoeken door verder te testen. Verder moeten we helaas geduld hebben.