Streep is wel duidelijk ja, maar ja, predictor he? Heb je al een andere test gedaan? Ik hoop op goed nieuws!
Ik zie hem! Ik denk positief. Hoop het voor je! Zie nu trouwens je onderschrift, wat verdrietig zeg....
Ga morgen een andere test doen. Ik had die verhalen over predictor dus nog nooit gehoord, anders had ik zeker een andere gekocht! Nu zit ik helemaal in de zenuwen.
Meid, niet zenuwachtig maken hoor! Ik moet namelijk bekennen dat deze streep wel heel duidelijk is hoor, zeker de 2e foto! De Predictor geeft meestal een grijze lichtere streep als deze vals positief is. Ik heb in ieder geval goede hoop.
mijn streep was ook zo, en ik was wel zwanger dus kan evengoed meis en de dag erna 3+ van de CB duim voor je morgen !
Ik hoop dat baggertest Predictor Early (gewone Predictor is wel goed) het gezien je trieste voorgeschiedenis wel gelijk heeft. Maar de meeste verhalen met deze test op dit forum zijn bar slecht, sorry. Iemands man testte positief, iemand had zwanger kraanwater, vrouwen die niet zwanger zijn testen positief en vrouwen die wel zwanger zijn testen negatief. Het kan allemaal met deze pieptest. En deze test geeft wel degelijk een goed roze lijntje als je niet zwanger bent, sorry. Maar mijn duimen draaien ook flink. Hoop dat deze test nu eens goed zijn werk heeft gedaan!
Ik heb de predictor early in het begin gebruikt (voordat ik wist dat het bagger was) en testte ook met een dun roze lijntje. Ik was wel zwanger! Hoop ONTZETTEND voor je dat je andere test knalt!!!
De nieuwe test zegt helaas negatief! Vind het zo balen dat ik de verhalen over predictor niet eerder had gehoord. Vind het echt slecht dat dit kan!
Ik had er eentje bij de Etos gehaald. Gewoon het huismerk volgens mij. Ik lijk als ik heel goed kijk een mega licht blauw streepje te zien, maar dat krijg ik niet goed op de foto. Ik weet dat ik niet zoveel hcg aanmaak, maar ben nu 1 dag overtijd dus dan had je wel wat moeten zien lijkt me. We wachten maar weer rustig af tot vrijdag mocht ik nog niet ongesteld worden.
Etos testen zijn niet zo rij. Het beste werkt kruidvat 2 voor 5 of club week indicatie Hoop zo dat je gewoon positief ga testen!