Déjà Vu

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aegyo, 30 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik heb op CD16 - 21/9 (op onze trouwdag nota bene) een IUI gehad. Pregnyl was op 19/9. Ik zit vandaag dus op CD25. Ronde 38. Eigenlijk te vroeg om te testen natuurlijk, maar ik ben me rot geschrokken van m'n nichtje van 8. Een gehandicapt, maar heel speciaal, hoogsensitief en indrukwekkend kind (misschien ben ik als trotse tante bevooroordeeld :p).

Ze kwebbelde vol enthousiasme over haar aankomende verjaardag, toen ze zichzelf opeens onderbrak en plotseling over mijn buik begon te wrijven..."Tante, je hebt een baby in je buik." :$ Ik heb in juni een miskraam gehad, die zag ze ook aankomen.

Ik merk ook andere dingen. Naast hele pijnlijke borsten en moeheid, gedraagt ons hondje zich ook anders. Normaal gesproken is ze een hyperactieve stuiterbal, nu lijkt het alsof ze mij ontziet en steeds over me waakt.

Net een Kruidvat 2v5 gedaan en er staat een heel licht tweede lijntje :$ Ik krijg het helaas nog niet goed op de foto, maar als je wat verder weg van je scherm naar de foto kijkt, zou je 'm misschien kunnen zien.

Dit zou zo'n wonder zijn. Mijn man zijn zaad was eigenlijk te slecht voor IUI, zo'n 6,9 miljoen zaadjes met 5% beweeglijkheid :$ Of zou het nog van de Pregnyl zijn? :(

Daarom kan ik het bijna niet geloven :(

Ik voel ook totale paniek en angst opeens. Mijn man moet volgende week voor bijna drie weken naar Amerika voor z'n werk. Toen het in juni fout ging, zat hij ook in Amerika. Hij was nog geen twee uur thuis toen de miskraam opeens in alle hevigheid echt losbarstte en ik het vruchtje verloor.

Bijgevoegde bestanden:

2. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik zie wat hoor 😊 spannend!!!!!

3. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Wauw wat verhaal, heel bijzonder dat je nichtje dat zegt. En dat terwijl de niets hoort te weten toch?
    Streepje lastig te zien lijk wel wat te zien maar of ik t juist zie? Wanneer zou je officieel mogen testen?

4. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ze weet wel dat we graag een kindje willen, maar dat is al drie jaar zo. Tijdens vorige rondes vroeg haar mama wel eens voor de gein "En wat denk je, krijgt tante een baby?" en dan schudde ze altijd nee. Dit kwam echt totaal uit het niets :$ Ene moment heeft ze het over traktaties op school en een seconde later wrijft ze over m'n buik. En gelijk daarna riep ze "Hmm, ik kan wel kaasjes trakteren!" hahaha. Het was echt zo'n vreemde situatie, heel apart!

Officieel zou ik pas a.s. maandag mogen testen, twee weken na de IUI.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ervaring met Pregnyl en je zit nog maar 6 dagen na Pregnyl.
    Weet niet hoeveel je gespoten hebt, maar 5000 blijft zo'n 10 dagen in je lichaam zitten.
    10.000 eenheden kan wel 14 dagen in je lichaam blijven.

Dus helaas vrees ik dat het nog ontzettend goed de Pregnyl kan zijn!
    Je kunt nu na zo kort na de Pregnyl helaas nog niet weten of het een zwangerschap is.

Dat wordt dus nog even nagelbijten voor je vrees ik.

Heel veel succes!

6. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    De Pregnyl 5000 eenheden was op 19 september :) Dat is meer dan 6 dagen geleden. Of begrijp ik je nu verkeerd?

7. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik zie ook een streepje

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Zie ook wat, maar heb geen idee hoe t zit met pregnyl

9. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook wel een streepje maar ben nog voorzichtig, zou nog wel eens van de pregnyl kunnen zijn...
    Hier zeiden ze toch 10-12 dagen aan te houden voor de 5000 pregnyl uit je lichaam is. Ik duim!

10. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Wow wat een verhaal. Ik zie een licht streepje en hoop dat hij mooi op gaat lopen!
    Hier ook de dochter van een vriendin... Had vriendin nog niet eens verteld dat ik zwanger ben, zegt die kleine: Jij hebt een baby in je buik! Bizar!
    Ik hoop voor je dat je nichtje het bij het rechte eind heeft!

11. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Precies, daarom twijfel ik zo :( Ik heb al vaker Pregnyl gehad en meestal was het dan na 6 à 7 dagen uit m'n lijf. Maar dan zal je natuurlijk precies zien dat het deze ronde veeeel langer blijft hangen ;)

12. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Geen idee hoe het zit met pregnyl maar hoop dat je zwanger bent! Ga voor je duimen.

2 jaar geleden zei mijn man tegen mij: jij bent zwanger. En anderhalve week later had ik een positieve test in handen. Zou wat zijn als ze gelijk heeft! :D

13. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Dank jullie wel :) Bijzonder om te lezen hoe sommigen van jullie een soortgelijke ervaring hebben gehad.

14. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Nou verhaal en hoop oo wen mooi einde
    Zal voor je duimen
    Ik zie het streepje wel ! Maar weet dus niks van de pregnantie Af

15. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Is hier nog getest ??

16. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Hier was dat ook mijn man zei ook jr bent zwanger, en idd hij had gelijk

17. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Benieuwd naar jou volgende testjes of ze oplopen

18. Humava

Humava Niet meer actief

Spannend hoor! Hopelijk heb je een mooie duidelijke test over een paar dagen!!

19. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een verhaal!!! Ik geloof er wel in dat hoogbegaafde kinderen (mensen) dit aanvoelen! Suer spannend, het is je zo gegund na al die rondes!! Wanneer ga je weer testen??

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ben ook benieuwd of ts er nog een testje tegen aan heeft gegooid! :)

Deel Deze Pagina