Hallo allemaal, Voor het doen van de test van vandaag wist ik bijna zeker zwanger te zijn. Allerlei symptomen, die ik eigenlijk nooit eerder heb gehad, wezen daarop. Echter was de test van vandaag negatief. Ook ben ik 2 weken geleden gewoon ongesteld geworden. Vervelend is dat ik niet weet wanneer ik die keer daarvoor ongesteld was en of dit onregelmatig was. Symptomen die ik heb zijn: Eind week 33/begin 34: - 2 weken voordat ik ongesteld was geworden ben ik 1 a 2 dagen lang wat bloed verloren. Ik dacht ongesteld te zijn, het was best veel, maar hield niet lang aan (innesteling?). Week 35: - 1,5 of 2 weken hierna kreeg ik 1 hele heftige steek in mijn onderbuik waarvan ik het uitschreeuwde. Dit heb ik nooit zo eerder gevoeld. Het duurde heel kort en was direct weer weg. - Aan het eind van deze week/begin volgend normaal ongesteld geworden. - Gevoelige tepels als ik er in knijp (nu al 2 weken lang). - Samen met de start van gevoelige tepels waren ze ook vaker stijf terwijl het erg warm weer is. - Grotere bultjes op tepelhof (nu sinds week of langer) Week 37: - 1 dag veel en waterige afscheiding, dit drupte eergisteren bijna (tijdens ovulatie?). - Grotere tepels: een donkere kring er omheen (nu sinds eergisteren). - Jeukende tepels (nu vaker sinds gisteren). - Borsten voelen iets voller aan maar dit weet ik niet zeker. De vorm lijkt wel iets anders. Ze lijken iets meer omhoog te staan. - Sinds vandaag heb ik ook een bepaalde druk op mijn borsten. Moeilijk te omschrijven. - Links onderin bij mijn heup voel ik wat druk, soms pijn. Dit lijkt wel echt mijn heup te zijn. - Verder voel ik mijn buik nu een klein beetje rommelen. Zeer lichte krampjes die niet echt te vergelijken zijn met menstruatiekramp. Dit is lang niet zo heftig. - Gisteren avond begonnen mijn benen erg te jeuken. Dit overal verspreid over mijn hele benen. Geen bultjes of iets anders te zien. Vandaag is de heftige jeuk weer weg. Inmiddels heb ik drie testen gedaan. De eerste twee vlak voor en tijdens mijn laatste menstruatie (action), de derde vandaag (etos). Allen waren negatief. Vandaag dacht ik een heeeel licht lijntje te zien als ik maar lang genoeg keek. Maar mijn vriend kon deze totaal niet vinden. Dit laatste zit dus denk ik helemaal tussen mijn oren want er was eigenlijk geen lijntje durf ik wel te zeggen. Heeft iemand een vermoeden? Heb ik de test te vroeg of op een verkeerd moment uitgevoerd? Krijgen jullie de indruk dat ik zwanger ben? Welke (vage) symptomen herkennen jullie? Zijn er nog dingen waar ik op kan letten/kan doen? Wanneer zal ik mijn volgende test uitvoeren? Zoals jullie zien zit ik vol met vragen! Ondanks de testen blijf ik een zwangerschap vermoeden. Dit heb ik vaker gehad maar nu met al deze symptomen heb ik het gevoel wel erg sterk. Ik hoop reactie te krijgen en iets wijzer van jullie te worden. Groetjes Delarus
Je titel zegt het eigenlijk al.. veel symptomen (misschien omdat je het te graag wilt, verbeelding?), negatieve test + menstruatie betekent gewoon niet zwanger... Hoe lang ben je van AC af? Misschien is je lichaam nog ontregelt?
Je lichaam kan je ontzettend in de maling nemen! Maar gezien je een negatieve test hebt en 2 weken geleden ongesteld was, ben je niet zwanger helaas. Ik snap je hoop om een uitzondering te zijn maar het is niet realistisch.
Ook hier maar ff reageren op je: Je bent dus gewoon echt niet zwanger. Alle testen zijn negatief en je bent 2 wkn geleden dus gewoon ongesteld geworden. Als je iets graag wilt kan je daar onbewust erg mee bezig zijn waardoor kwaaltjes zich ontpoppen. Wat je nu hebt zijn waarschijnlijk de kwaaltjes van een aankomende eisprong. Ik zou een volgende test dus pas over een week of 3 uitvoeren. Hoe lang ben je nu met de pil oid gestopt? De kwaaltjes klinken erg als ontpillen.
Hallo allemaal, Erg bedankt voor jullie reacties!! Ik gebruik nog steeds de pil. Ik ben namelijk (nog) niet van plan zwanger te worden. Alleen vorige maand ben ik erg ziek geweest, weken lang diarree. Mogelijk heeft de pil hierdoor niet goed gewerkt dat mijn lichaam hierdoor verschijnselen van ontpillen vertoond? Dus het 'onbewust mee bezig zijn' leek mij niet voor de hand liggend.. (Tenzij ik er natuurlijk onbewust mee bezig ben omdat ik dacht dat de pil niet goed gewerkt kan hebben). In ieder geval bedankt voor jullie reacties! Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben. Stiekem toch wel jammer.. Ik ben er erg mee bezig geweest de laatste weken.. Jullie allen succes met de zwangerschap/de kinderen
Excuses. Dubbele vraag ook in: Ovulatie en zwangerschapstesten. Bij deze zou ik deze topic graag willen sluiten. Ga over op de topic in Ovulatie en zwangerschapstesten