Toch niet weggegooid, 2 droge testen. De bovenste is van donderdag (16 dpo) en de onderste is van gisteren (17 dpo).
@JackyM Ik begrijp je ongerustheid maar kwaaltjes zeggen helaas helemaal niks. Ik ben tot nu toe 3 x zwanger geweest, waarvan 1 uitmonden in een mk met 11 weken. Ik had zelfs nog gespuugd bij de verloskundige om 5 minuten later te horen dat het hartje niet meer klopte. Ik ben nog 2 weken misselijk geweest.. Ik geloofde er niks van door de kwalen maar helaas was het echt zo. En de kwalen komen en gaan tijdens de zwangerschap.. Een kans dat het mis gaat is er altijd maar de kans dat het goed gaat is vele malen groter. Je bent hartstikke zwanger!! Stop met testen en probeer er op te vertrouwen dat het goed gaat! Het zullen 2 lange weken worden, ga wandelen probeer te ontspannen. En idd de zorgen die blijven tot je kindje geboren wordt. En daarna zijn er weer andere zorgen! Maar voor nu een hele dikke proficiat en ik duim voor je op een wolk van een baby! Liefs Lindsey
Het is helaas toch mis, heb vanmorgen behoorlijke krampen en bloedverlies gehad. Ben blij dat het uit zichzelf en zo snel is gekomen en dat ik niet met nog een beetje hoop naar de eerste echo ging om er daar achter te komen dat het niet goed is. Bedankt in ieder geval voor de lieve berichtjes, het was fijn om te delen en jullie ervaringen te lezen!
He bah maar je hebt wel gelijk. Beter zo dat je lichaam het zelf heeft gedaan. Ik duim voor snel een goede zwangerschap.
Ach wat naar!! Ik zat nat je topic even door te lezen en vond de testen er hoopvol uitzien. Maar nu lees ik dit, heel veel sterkte!