Ik deed deze morgen ook een tweede test. Een clearblue Die gaf aan 2-3 weken, wat overeenkomt met 4-5 weken zwangerschap En ik ben vandaag nog 1 dag voor NOD Dan heb ik superveel HCG ?
Ik weet niet precies meer hoe die van clearblue werk. Ik had bij mijn zoontje toen ook 2-3 weken op de dag dat ik mocht testen. Maar misschien kwam het door omdat ik ivf heb gehad. Maar gefeliciteerd ziet er mooi uit je testen Spannend hoor. Misschien maak je sneller hcg aan. Hoor wel eens van andere dat sommige minder snel en andere sneller aan maken.
1 dag voor nod betekend morgen 4 weken zwanger. Dat je test 4-5 weken aangeeft vandaag is keurig, je kunt ook net over de grens van 1-2 naar 2-3 zitten en dat hoeft niet te betekenen dat je superveel hcg hebt. Gefeliciteerd!
Had ook 2-3 voor nod bij 3 zwangerschappen 2 van een tweeling en 1 eenling. Super testen! Gefeliciteerd !
Dat hoeft zeker niet zo te zijn hoor, kan wel maar er zijn meer dan genoeg die voor nod 2-3 testen en gewoon 1 kind krijgen
Ik had ook voor testdatum al 2-3 weken en was zwanger van 1 kindje. Het wil echt niets zeggen of het er 2 zijn of 1. Natuurlijk gefeliciteerd!
Ik had bij alle goede zwangerschappen ook 2-3 op nod. Maar ook vroeg al streepjes Gefeliciteerd hele mooie testen! En het kunnen er nog 2 zijn dat zou toch fantastisch zijn!