Hallo dames, Ik ben al een poosje van de pil af en nu net de eerste ronde ingegaan. Ik heb een heel regelmatige cyclus gehad. Mij NOD zou vandaag zijn (17 januari), maar ineens begon ik 2 dagen geleden te bloeden. Toch voelt het anders dan een normale ongesteldheid. Ik heb toch maar getest vandaag, maar de uitslag was negatief. Ik vind dat niet gek, het is nog maar de eerste ronde. Toch voel ik me helemaal niet lekker, veel krampen die ik normaal niet heb en een weeig gevoel in mijn buik. Ook heb ik de afgelopen week veel steken in mijn baarmoeder gehad. Ik voel me anders dan anders. Of zou het een heel vroege mk geweest zijn? Is iemand anders dit ook eens overkomen die later toch zwanger bleek te zijn? Ik ben heel nieuwsgierig!!
Als het nog voor je NOD misgaat, merk je hier tijdens je menstruatie niks van hoor.. Dus tja, het kan, maar het hoeft ook niet. Zou daar in ieder geval niet vanuit gaan. Hoe lang ben je van de pil af? Geen enkele menstruatie is hetzelfde.. Dus ik denk dat dit gewoon je menstruatie is die toevallig wat anders voelt dan normaal.
Dank je voor je bericht Elles! Ik ben nu een half jaar van de pil af. Zoals gezegd wel een regelmatige cyclus altijd, soms eens een dag later. In elk geval nooit vroeger! Ik weet het niet, het rommelt me steeds in mijn buik ook en ben ook vaak duizelig ineens. Ach ja, het zal wel niks zijn dan
Ik was ook altijd netjes optijd ongesteld en sinds ik bezig was met zwanger worden,was ik zelfs 1 x 10 dagen overtijd en werd toch ongesteld. Ik hoop voor je dat je uiteindelijk toch positief test,maar ben het er mee eens niet elke menstruatie is hetzelfde. Succes.
De 2 voor 5,- testen van KV vond ik echt heel fijn. Had je de cb met wekenindicator of zonder? Die laatste heeft wel meer HCG nodig. KV 2v5 is stukken gevoeliger.
Ik heb 2 dagen voor mijn NOD met wekenindicator gedaan en vandaag zonder. Dus ik ga dan toch voor de zekerheid nog die van kv proberen, dan weet ik het zeker.
Je schrijft het zelf al. Je hebt de EERSTE ronde gehad. Dan ga je overal opletten en meen je van alles te moeten voelen, omdat je ondanks een negatieve test en bloeding toch nog zwanger denkt te zijn. Maar wist je dat je helemaal niksnoppesnada hoeft te voelen als je pril zwanger bent? De meeste vrouwen voelen van alles elke ronde.......en in de ronde dat ze zwanger bleken, voelden ze niks bijzonders! Ik zou de negatieve test dus,geloven en me nugaan richten op de naderende eisprong voordat je die mis gaat lopen. Gebruik desnoods ovulatietesten. Succes! Hoop dat je gauw zwanger bent!
Toen ik de pil niet meer slikte en ik dus een gewone menstruatie kreeg kroop ik over de grond onderhand van de buikpijn. Voelde me hondsberoerd,misselijk,buikpijn,moe,hoofdpijn.... Maar toen ik zwanger was had ik dat heel anders. Nu is elk lichaam anders maar als je bloedverlies had en een negatieve test hebt gehad dan ben je niet zwanger. Op naar ronde 2!!
Ja jullie zullen zeker gelijk hebben, ik kan echt niet wachten tot het zover is!! Inderdaad op naar ronde 2, over 12 dagen weer een eisprong.. misschien voor de zekerheid maar ovulatietesten doen idd! En ondertussen lekker doorklussen natuurlijk :-D