Na miskraam negatieve zwangerschapstest en positieve ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door RRW83, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RRW83

RRW83 Niet meer actief

Hallo dames,

Vraagje... Ik heb sinds woensdag een miskraam waarbij ik op donderdag denk ik de meeste stolsels ben verloren. Nu, maandag al een negatieve zwangerschapstest. Ik wou beginnen met ovulatietesten en ik heb nu (nog geen knal, maar toch) al een positieve ovulatietest. Kan dit überhaupt? Ik dacht misschien is het nog hgc van m'n zwangerschap maar dan zou mijn gevoelige sensitest zwangerschapstest toch ook aan moeten slaan? Ik snap er niks van.. Kan ik nu alweer een ei hebben? Of niet.. Ik gebruik de dipsticks van sensitest.

Hopelijk weten jullie wat duidelijkheid ..

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Is het een licht streepje of echt al wat donkerder? Ik had vaak een licht streepje, maar de meeste vrouwen hebben een klein beetje lh in hun urine dus dat kan het ook zijn!? ;)

Succes!

3. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Wat erg van je miskraam :(

Een ovulatietest is positief als het test streepje net zo of donkerder is als de test streep. Ik heb men hele cyclus streepjes op ovulatietesten.

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Ik had zo,n 4 weken na mn miskraam een positieve ovulatietest, maar dit kwam door de HCG.
    Bij bloedtest had ik een HCG waarde van 7. Te laag voor een positieve HCG test maar blijkbaar hoog genoeg voor een positieve LH test. Die piek duurde ook 3 dagen.

Pas na 6 weken had ik een betrouwbare positieve LH test.

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Wat vervelend van je miskraam...sterkte.

Wat versta je onder een positieve ovulatietest?Een ovulatie test is pas positief als hij knalt (teststreep even donker of donkerder dan controlestreep )
    Alle andere combinaties van streepjes zijn negatief.

Deel Deze Pagina