wie weet dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by love31, Dec 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. love31

love31 Actief lid

Nov 20, 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    hallo
    gisteren ging ik naar de wc,en had ik met het afvegen 1 druppel rood bloed en de rest was erg donker bloed(leek wel op oud bloed) nu de tweede dag heb ik dus nog steeds met het afvegen oud bloed(klein beetje en niet met het plassen)nu had ik pas twee dagen later ongi moeten worden,maar snap er ff niets van.
    kan het innesteling zijn?want ik heb ook geeen last van ongi gevoel.
    weet iemand dit?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Een innesteling zou wel laat zijn aangezien je over twee dagen kan testen,maar goed zou kunnen, dus nog even afwachten en anders testen

succes
    xxx

3. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ik weet het natuurlijk niet zeker maar ik heb hetzelfde gehad afgelopen dagen, pas na zes dagen (vandaag dus) werd ik echt ongesteld... ik zou gewoon afwachten en als je over 2 dagen nog niet ongi bent gewoon even test doen..

4. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Ik heb vorige maand precies hetzelfde gehad, 2dgn voor NOD had ik ook klein beetje helderrood bloedverlies...verder rest van de dag niks..'savonds weer maar ook bruinig.
    Volgende dag precies hetzelfde verhaal echt heel vreemd ben ook maar heel kort ongi geweest als je het zo nog kan noemen zelfs :(

Dus ik heb voor de zekerheid een week later test gedaan maar die was negatief...helaas natuurlijk :(

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    heb hetzelfde gehad als salsabine. Terwijl het normaal gelijk veel is. Was bijna bang dat het mis was gegaan bij innesteling ofzo. Maar je hoort het inderdaad vaker.
    liefs wies

Share This Page