Wie heeft dit gehad en bleek zwanger te zijn? Ik heb sinds de vermoedelijke innestelingsdatum roze afscheiding. Zaterdag is mijn nod, ik heb wel buikkrampen alsof mij. Ongi onderweg is maar nu al 6 dagen de roze afscheiding wat ik eerder nog niet gehad heb.
Ik zeg alvast sorry want je vraagt specifiek naar meiden die dit hadden en zwanger bleken te zijn Mijn nod is vrijdag of zaterdag en ik heb dit ook af en toe wat roze sinds zondagavond. Bij mij is de aankondiging van mijn menstruatie. Moet ik er wel bij vertellen dat het bij mij oud roze en soms een wat bruin is. Meid, ik hoop van harte dat jij zwanger blijkt te zijn!!
dag dames, bedankt voor jullie reacties hoor! alle ervaringen zijn welkom natuurlijk. Ik moet helaas gewoon afwachten dan maar, het is alleen dat ik nooit eerder gehad heb dat maakt het vreemd. Ik ben het wel gewend om vervolgens mijn ongi tegemoet te komen, wij zijn bijna 3 jaar bezig. bedankt!
Ik heb rozeverlies gehad bij beide zwangerschappen. Eerste helaas vmk. Nu dag voor NOD rozeverlies bij een cyclus van 27 dagen.
Het blijft spannend en afwachten! Ik had het wel voor nod, rose en bruin. Helaas heb ik het ook wel eens gehad als ik wel ongesteld werd. Je kan er niet zo heel veel van zeggen helaas. Ik zal voor je duimen!
ik heb toen ik zwanger was, geen innesteling gemerkt, geen afscheiding of wat dan ook. Ik hoop uiteraard voor je dat het raak is!
Ja dat heb ik inderdaad gehad en heb net posi getest. Ik begon maandagavond met wat bloedverlies en deed een tampon in voor de nacht. Ik was een week te vroeg maar heb dat wel vaker gehad dus stelde me in op ongi. Volgende ochtend helemaal niets op tampon meer alleen wat oud bloed. In de ochtend geen bloed meer alleen wat lichtroze wat 's middags helderrood werdt. Dat is later in de middag weer gestopt. Daarna nikkes nakkes nada maar wel doodmoe....Vandaag nog steeds niets dus viel het kwartje en wist ik al dat het raak was en de toen dus maar getest
Gefeliciteerd meid! Wat fantastisch! Ik heb na maandag ook geen bloed meer gezien en geïnspireerd door dit topic ook een test gedaan: omo wit helaas
Ik had 3 en 2 dagen voor nod roze afscheiding en die bleek de innestelingsbloeding! Ben inmiddels de 10 weken gepasseerd Succes!!