Bruin bloedverlies met 5 weken

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Spotty, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spotty

Spotty Lid

5 okt 2011
    37
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vorige week woensdag heb ik mijn eerste test gedaan, die was positief. Toch zaterdag er voor de zekerheid nog een gedaan (kon het niet geloven, ben een maand geleden met de pil gestopt) ook deze was overduidelijk positief. Probeer het allemaal te bevatten en dan krijg ik maandag (5 weken zwanger) opeens bruin bloedverlies, niet veel, maar toch. Op advies van mijn zus verloskundige gebeld. Zij kon mij aardig geruststellen, dat het waarschijnlijk een innestelingsbloeding is, maar dat ik met 7 weken vitaliteits-echo krijg. Nu (bijna 4 dagen later) nog steeds bruin bloedverlies, ene dag iets meer dan de andere. Heeft iemand anders hier ervaring mee?? Het maakt me allemaal erg onzeker... en 17-10 is nog erg ver om duidelijkheid te krijgen. Wil graag hoop houden, maar is soms wel lastig (ook door hormonen!).
    Hoop dat jullie mij iets meer duidelijkheid kunnen geven, maar weet ook dat elke zwangerschap anders is.....:)

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bruin bloedverlies zegt ook meestal niet zo veel. Zolang het maar niet rood is. Eerste zwangerschap heb ik tot 12 weken regelmatig bruin bloedverlies en er was niets aan de hand. Wel fijn dat je al met 7 weken een echo krijgt. Succes nog verder.

3. Spotty

Spotty Lid

5 okt 2011
    37
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie. En ook nog eens zo'n positieve reactie, geeft mij weer goede hoop tot 17-10.
    Ben zelf ook erg blij met de echo, hoop dan ook echt dat er een hartje te zien is wat klopt!!

4. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Ik had afgelopen vrijdag... dus toen was ik ook net 5 weken zwanger ook ietsjepietsje bruin bloed verlies! Schrok me dood...!
    Maar... overal staat dat bruin niet erg is... voor de zekerheid toch testje gedaan maandag... en die was knetterpositief hoor!
    Nog niet zo'n positieve gehad..! :D en vandaag weer... had er nog 2.. dus vandaag en volgende week donderdag test ik en week erop naar de vk voor echo!
    En die van vandaag was nog positiever dan die van maandag!

Dus meid... bruin is niet erg!! :D
    En anders kun je voor de zekerheid een testje doen.. het stelde mij in ieder geval gerust...! ;)

5. isabella88

9 sep 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    heey,

ik ben vandaag precies 5 weken zwanger en heb ook sinds een aantal dagen bruin verlies! Fijn om te lezen dat het niet veel kwaad kan, maar maakt je toch onzeker he! Ik heb 20-10 de eerst echo, ben dan 7 weken en tot die tijd duimen maar voor een kloppend hartje! Spannende tijden he!! Succes allemaal!

groetjes, Isabella

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik heb een echte bloeding gehad met 5 weken en, wegens onze miskramen, een spoedecho gehad. Die was prima en afgelopen dinsdag klopte het hartje!

Dus nog een positief verhaal, succes! :)

7. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    Hoi Spotty,

Ik ben nu 10 weken zwanger en had gisteren ook bruinverlies. Dat is zo schrikken he! Idd, zoals al gezegd is, bruin is niet erg..
    Wel heb ik nu steeds dat ik angstvallig tussen mn benen kijk wanneer ik naar de wc ga.. Heb jij dat ook?
    Ik hoop voor je dat je weer wat kunt ontspannen..

Geniet van je zwangerschap verder..

Liefs Thyrza

8. Spotty

Spotty Lid

5 okt 2011
    37
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties...vandaag alleen helaas krampen gekregen en verlies nu rood bloed. Verloskundige al gesproken en het is niet een goed teken, voel zelf ook dat het nu echt mis gaat....blijkbaar voel je dat toch nog ,door alle onzekerheid heen, wel aan!!!
    Helaas loopt dit dus niet goed af, maar heb ook andere verhalen op forums gelezen waar het wel goed is gegaan. Voor mij jammer genoeg niet en dat doet pijn en maakt mij heel erg verdrietig.

Voor Mykelti: Gefeliciteerd, fijn om te horen dat het voor jou deze keer (na de eerdere miskramen) wel goed gaat. Succes verder met je zwangerschap.

Voor Thyrza: maak je niet te druk, bij twijfel gewoon vk bellen en zolang het bruin bloed is en je geen krampen hebt geen zorgen!!!

Voor Beertje en Isabella: probeer je niet teveel zorgen te maken en ik hoop echt dat jullie een super zwangerschap te wachten staat. Geniet ervan.

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Heel veel sterkte meis...

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ah nee, balen zeg!

Ik had je alleen mijn positieve verhaal verteld want wilde je niet bang maken maar bij m'n tweede zwangerschap had ik dus ook bruin bloed verlies en dat was uiteindelijk een bbz.

Heel veel sterkte. :(

11. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    Lieve Spotty, wat erg.. Heel veel sterkte hoor!

Liefs Thyrza

12. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Meisje echt heel veel sterkte!! *knuffel*!!
    En ik probeer er zeker van te genieten want je hebt niet in de hand hoe alles loopt..helaas! Maar pff.. wat is dat moeilijk soms met al die onzekerheid... ;)

13. viviane85

viviane85 Lid

13 okt 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

ik denk dat ik zwanger ben maar heb tog licht bloed verlies is dat normaal ?

14. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Alleen een test kan bevestigen of dat je zwanger bent. Als je bloedverlies hebt (iig rood) dan ben je ws niet zwanger maar is het je ongi

15. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik herken het... Mijn miskraam is ook begonnen met bruine afscheiding om na enkele dagen door te zetten in helder rood en hevige pijn... Maar ik was wel voorbereid aangezien de echo niet goed was...
    Heel veel sterkte meid!

16. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Hey Meiden,
    Ging net naar de wc en zag dat ik wat bruin bloedverlies heb. Schrok me helemaal lam. Door de eerste verhalen in dit topic was ik weer redelijk gerustgesteld, maar toen ik wat verder las helaas niet meer... Kan dus nog alle kanten opgaan, hopelijk de goede!
    Gelukkig ga ik over een halfuurtje naar de dokter, had gister een afspraak gemaakt, dus kan ik mijn hart iig ff luchten.

Deel Deze Pagina