Ik heb vandaag getest en de test laat me maar niet los. Ik had m al in het vage testen topic geplaatst. Nu had ik m in het neg gezet en aangezien ik niet helemaal geobserdeerd wil overkomen maak ik maar even een eigen topic aan of is dit ook al té hahahaha... Maar goed. Wie ziet ook iets?
Hoeveel dpo zit jij? Ik zie een heeeeeeeeeel licht streepje!(we zitten inderdaad in hetzelfde schuitje)
Nou ja dat weet ik dus niet geef bv en heb geen cyclus.... Heb wel eens bloedingen gehad maar totaal onregelmatig. We hebben een aantal keren onveilge sex gehad vandaar dat ik test.
Hmm deze foto's zie ik hem niet, maar zijn andere foto's dan in vage testen topic daar zie ik hem wel! Op allebei die foto's.
Ik zag ze in het vage testen topic wel maar ik heb ook met deze testen zulke streepjes gehad bij ei (en nog duidelijker dan dat) dus gezien je niet weet waar je zit in je cyclus zou dat ook nog kunnen natuurlijk... Voel je je zwanger?
Shart ik heb zelf ook al eens een duidelijkere test gehad van een ei. Weet idd dat dit kan Nou weet je wat het is, ik heb vaak krampjes en het gevoel gehad ongi te worden ongeveer een weekje terug, en dan ga je denken was het een innesteling. Maar dan moet ik ook weer eerlijk zeggen dat ik dit vaker heb gehad de laatste tijd. Het irritante is gewoon dat ik geen cyclus heb omdat ik bv geef. Maar de kans dat ik zwanger ben is zo klein, maar ja er is een kans. We hebben nadat ik gestopt ben met de minpil vaker onveilge sex gehad. Maar ik vermoed zelf geeneens een eisprong te hebben gehad. Maar ja die eerste keer kan ook gewoon weer komen....dussssss De test deed ik gewoon voor de zekerheid en dan is de test niet helemaal wit waardoor je even weer meegenomen wordt in de gekte van testen Ik wacht even af en ga ergens volgende week weer testen. Wachten op een menstruatie heeft natuurlijk geen zin aangezien ik totaal geen cyclus heb.
Vreselijk irritant die onzekerheid! Had het ook weleens tijdens m'n bv periodes, dat ik vanalles voelde en dan ging testen. Bij mij kwam de ongi elke keer na 6 mnd weer op gang (en 3x de maand daarop zwanger haha!) Sterkte meid!
Ik zie er helaas niets op maar als je niet weet waar je zit in je cyclus is er nog wel hoop natuurlijk. Succes met wachten!