Hallo meiden, a.s. vrijdag is mijn NOD maar ik heb al dagen last van misselijkheid en had vorige week veel steken in mijn liezen en hoofdpijn. Ik meende dit te herkennen van mijn zwangerschap, dus ik kon het niet laten om te testen. Ik denk een heel vaag streepje te zien, voornamelijk als ik hem schuin hou.. Wat denken jullie ervan? Overigens met middagurine.
Ik zie ook niets inderdaad morgen ochtend of overmorgen ochtend nog een keer. Nou moet ik zeggen uit ervaring dat een tuurstreepje bij de kV test heel moeilijk op de foto te zetten is misschien als je de foto zwart wit maakt en anders morgen ochtend gewoon nog eentje. Succes!
Kan hem nog niet ontdekken helaas. Duimen maar en morgen nog een. Keer proberen😉 succes meid. Veel liefs
Ik zie niks wat lijkt op een positieve test helaas. Hopelijk heb je over een paar dagen meer duidelijkheid!
Ik zie helaas ook nog niks, probeer het over 2 dagen nog eens 😊! Het is natuurlijk vroeg om te testen nog, hoewel t wel kan maar de een maakt sneller hcg gaan als anderen Succes!
Ik zie helaas ook nog niks! Morgenochtend even met ochtendurine proberen! Je zit idd nog voor je NOD, dus nog even afwachten helaas! Hou ons op de hoogte!
Wat je zegt met het schuin houden van de test lijkt het dat ik iets zie. maar als ik de rechte foto zie denk ik nee zie niks. moeilijk. over 2 dagen weer even testen!
Sorry ik zie ook niks maar als je echt kwaaltjes denkt te hebben zou jk zeker nogmaals testen! Succes
Ja klopt! Ik zie echt een streepje als ik m schuin hou.. het is alleen de vraag of dit een standaardstreepje is of een beginnend streepje..
Ik denk niet dat je zwanger bent. Test is negatief en ze zijn erg gevoelig, zou 2 dagen voor je nod wel moeten reageren. Je symptomen kan je niet aan zwschap linken want hcg zit niet genoeg in je lichaam..
Ben ik niet helemaal met je eens misschien niet alle symptomen nee, maar ik heb achteraf gezien 2 dagen voor mijn NOD ook positief getest (heel licht). En was toen ook al twee dagen kotsmisselijk en doodmoe. Ik wist al dat ik zwanger was voor ik ging testen en ik ben nog nooit zwanger geweest.