Jemig Roos, wat een spannende dag weer. Ik hoop nog steeds op een wonder hoor, ondanks je bloedverlies. Je zou iets vergelijkbaars kunnen hebben als wat ik heb gehad. En het resultaat daarvan is nu ruim 3 jaar oud. Dus ik duim voor jou en wens je hoe dan ook veel geluk en sterkte!
Dank je lieve meiden! De arts heeft me gebeld en hcg is nu 168, aan het zakken dus! Ik hoef niet langs te komen voor een echo. Mijn lichaam ruimt het gelukkig zelf op. Moet eind van de week nog wel een keer prikken en dan volgende week weer als dat nodig is. Pfoe ben zo blij ook al is het weer een vroege miskraam. Dit was niet prettig en had toch geen goede kans! Ik heb wel een wijntje verdiend vanavond
Jaaa wat fijn! Ik zou er maar 2 inschenken als ik jou was. Dat heb je zeker verdiend. En heel veel succes met ivf! ❤️
wel een hele fles!! Wat ontzettend jammer dat de bal deze kant op is gerold. Maar als het dan toch mis moet zijn dan maar liever op deze manier dat je lijf het zelf doet. Heel verdrietig maar eindelijk duidelijkheid is ook wel fijn denk ik
Lieve Roos, startsignaal is al 2x gegeven aan je lijf. Dus we gaan voor de 3de keer raak via IVF. Mag je gelijk starten als het "opgeruimd is"? Het is en blijft verdrietig en ik zou ook lekker een wijntje drinken en misschien een bak sushi bestellen.
Wat rot dat het toch niet goed zat. Maar gelukkig dat je lijf het dan toch zelf doet... Heel verdrietig, maar de duidelijkheid zal ook wel een opluchting zijn. Drink maar zoveel als je wilt, je hebt het verdiend na deze rollercoaster!
Schenk jezelf maar snel een glaasje uit meid ❤️ Wat verdrietig dat het weer zo moest lopen, maar ben wel blij voor je dat je lichaam zelf het startschot heeft gegeven en de natuur zijn ding kan doen nu. Ik hoop dat dit snel achter de rug is en jullie spoedig opnieuw kunnen starten met jullie wens ❤️ Heel veel sterkte ❤️
Ach @Roos02 fijn dat je lichaam het zelf opruimt ook al had je liever ander nieuws verwacht. Ik hoop dat je snel door kan voor de volgende ronde!
Ontzettend bedankt voor jullie steun lieve meiden ❤ Ik heb echt onwijs veel hulp aan jullie gehad. Ik ben heel blij met jullie lieve schatten Ik mag meteen starten met IVF als mijn lichaam schoon is maar we gaan over een maand op vakantie dus we gaan dan na de vakantie starten. Dan zal mijn lijf wel schoon zijn en wie weet, gebeurt er alsnog een wonder We gaan zien, uiteraard blijf ik jullie op de hoogte houden!
Ik ben blij voor je dat je lichaam het toch zelf aan het oplossen is en dat je na je vakantie kan starten met ivf. Ik wens je een fijne deugddoende vakantie toe en ik hoop dat ik je binnenkort mag feliciteren met een goede zwangerschap
Fijn! Sterkte en nu de last van je schouders is gevallen en de onzekerheid over is: hop aan de wijn en ik wens jullie ook een hele goede vakantie toe over een maand.
Beste scenario van de vervelendste situatie. Ik had zo gehoopt dat het een megawonder was, maar helemaal mee eens dat je lichaam nu weet hoe iig het aanmaken van hcCG werkt en dan ook nog eens zelf aan het opruimen is. Dat is dan toch iets heel moois weer en lijkt me ook een geruststelling.
Ach lieve Roos, ik heb zo hard aan je gedacht vandaag. Wat jammer dat het geen gezonde zwangerschap was, maar fijn dat je lichaam het zelf opruimt. Hoe stom dat ook klinkt om daar 'blij' om te zijn.. Geniet van je wijntje(s), en natuurlijk van jullie vakantie samen❤️ Lekker even tijd voor elkaar en daarna hopen dat IVF voor jullie de methode is om blijvend zwanger te worden!
Ontzettend jammer dat het geen goede zwangerschap is, maar toch ook fijn dat je lichaam aan het opruimen is gegaan…. En na jullie vakantie beginnen aan ivf is wel een fijn idee, kunnen jullie samen nog genieten van een hopelijk mooie vakantie! Veel sterkte Meis!
Hi lieve meiden! Even een update.. Ik heb vanmorgen weer bloed geprikt en de waarde is 78. Hij daalt dus niet zo heel hard. Vorige week maandag was het 168. Iemand ervaring hiermee? Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, ik wil volledig schoon zijn en weer verder.. Weet iemand of je een eisprong kan hebben met deze hormoonwaardes? Valt niet te testen denk ik hè? Heb sinds gisteren geen bloedverlies meer..
Ik heb begrepen dat het langzamer daalt dan dat het oploopt… het kan echt lang duren, maar op zich is het nu al vrij laag! Wanneer moet je weer prikken?
De gyn zei tegen mij vorige week dat het om de 2 dagen halveert. Dat is natuurlijk een gemiddelde. Als ik dan bekijk dat vorige week maandag de waarde 168 was en nu 78, dan is het gehalveerd in 7 dagen tijd.. Dat vind ik best langzaam maar goed, weet ook niet wat normaal is. Ik moet vrijdag weer prikken en na het weekend een telefonisch consult met de gyn.