Want ik had er gister eentje! Ik ben ongi, maar lichter dan normaal. omdat ik weer met de pil ben begonnen moest ik van de ha een test doen (moet van haar altijd als je met hormonale anticonceptie begint) en ik had dus een lichte dunne streep op mijn kv test. heel vreemd, want ik heb er vaker mee getest (voor ik zwanger was van Ties) en had nooit een lijntje behalve toen ik zwanger was. maar omdat ik ongi ben, had ik zoiets van "dat kan helemaal niet!" en idd, vandaag de 2e test gedaan en negatief. dus kijk uit, want ze hebben wel degelijk indrooglijntjes!
Je hoort het helaas steeds vaker... Misschien is er wel teveel vraag naar en zijn er fouten in het productieproces. Op dit forum wordt deze test wel erg gepromoot Ik heb het gelukkig nog nooit gehad.
@marieke ik heb een topic geopend dus als je een foto heb van je indrooglijntje graag Ik heb volgens mij nu 8 testen van kv indrooglijntjes of ik moet echt zwanger zijn maar daar geloof ik nu niet meer in ... heb 1 spierwitte ertussen gehad en met dezelfde urine werd me sensitest donkerder ... Maar is je indrooglijntje een pennestreepje of even dik aan de C lijn ??
ja die heb ik wel maar je ziet er niets op. het lijntje is even breed als het controlelijntje. zal de foto even in het topic plaatseb.